pondělí 23. srpna 2010

Claire's Blue Skies

Vůbec nevím, jak začít, zkusím to vzít hezky popořadě:

Lakování:
Samotný lak se nelakoval úplně špatně, akorát bylo potřeba 3 vrstvy pro jakž takž výsledek, ale lepší by byly 4. Hlavní nevýhodou bylo, že dělal takový hrbatý pruhy, který teda částečně vylepšil nadlak.

Třpytky:
V laku jsou 2 druhy třpytek. Malinkatý světle modrý – to je snad jeho jediná výhoda, ty se mi líbí. A pak větší stříbrný šestiúhelníkový. To je snad kapitola sama pro sebe. Pokusím se to sem nějak srozumitelně vměstnat. Na štěteček se nabírají náhodně, bez jakýhokoli řádu, takže na některým nehtu jich mám 7 a někde nic. Na lahvičce je napsáno „nemíchat“, takže jsem se v tom nechtěla moc patlat a lovit třpytky, abych něco nepokazila.
Pokud teda velký třpytky naberete až v poslední vrstvě, tak jsou celkem hezky vidět a vypadá to v pořádku (i když moje mamka mi říkala, že si nejdřív myslela, že mám na tom laku nějaký vady :)). Problém nastane, když se je podaří vylovit už v první. Pokud se totiž na to vrství další, tak ty třpytky vypadají jako další hrby. Leda je teda dostat z těch spodních vrstev pryč, no ale na to jsem neměla nervy a čas. Navíc se mi taky pak jeden třpytek z poslední vrstvy odloupnul, takže jsem tam navíc měla po něm dírku.

Barva:
Barvička je to teda nádherná světle modrá. Moc se mi líbí. Akorát takových se dá sehnat plno a bez hrbů :))
A ještě k těm dvou modrým barvám v lahvičce. Tu tmavě modrou jsem v podstatě měla na štětečku jen při prvním tahu, když jsem ho vytáhla z lahvičky. Ta první vrstva na prvním nehtu byla příšerná, protože to krom hrbatých pruhů dělalo i tmavo světlo modrý pruhy – fakt děs! Ale ta tmavomodrá se při normálním lakování z lahvičky nedostane, ledaže by se při každým namočení štětečku víčko vždycky zašroubovalo, což je teda vopruz a ještě je výsledek příšernej :)

Tak, snad jsem napsala všechny neduhy tohodle laku, je to nějaký dlouhatánský, snad je to aspoň trochu srozumitelný. Doufám akorát, že ten lak není tak strašnej jen díky mojí nešikovnosti.

No a konečně fotky, pro dokonalejší představu.







Detaily:




6 komentářů:

  1. Já jsem zkoušela jen jeden Claires a i když se lakoval relativně slušně, tak se po jednom dni sloupaly dva prsty, tak jsem je dolakovala, ale za den slezly zase. Nepotěšil mě.
    Ale to tyhle více rozměrové třpytky dělají. Annie je kdysi nanášela po jedné špendlíkem, na to fakt nemám, pro mě je prostě ideální krémový lak.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě teda držel celkem dobře. Špendlík říkáš.. Tak to určitě nevyzkouším, na to nemám nervy :D I když já mám ráda třpytkový laky, ale tenhle se mi zdá až moc překombinovaný.

    OdpovědětVymazat
  3. No neviem, čo si mám o tomto laku myslieť... na nechtoch je to pekná baby blue s flitrami, ale vo vnútry fľaštičky vyzerá ako keby mal už najlepšie roky za sebou. Pri kombinácii dvoch odtieňov modrej a dvoch zrnitostí trblietok by som čakala výsledok bombastický... ale je skôr rozpačitý.

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně, já taky čekala zázrak, ale bohužel.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. mám od Claire's Stargaze, který mi velmi připomíná tenhle. až na to, že místo tmavěmodré je růžová a místo koleček hvězdičky. Musím říct, že se mi fakt nelíbí :D já ani když zašroubuju štěteček, tak růžovku nevidím a ty hvězdičky a celkově konzistence se strašně patlají, takže to pak na nehtu vypadá jak centimetrový nános modrého bahna.. Všeobecně nevím, co si o lacích z Claire's mam myslet. Mám 4, 2 miluju a 2 ( kupodivu oba modré) jsou.. na nic..

    OdpovědětVymazat
  6. Markétko mě se zdá, že laky Claire's jsou buďto naprosto super a nebo naprostý propadák, nic mezi tím :D

    OdpovědětVymazat