pondělí 13. září 2010

BB Couture - Cosmopolitan

Další lak BB Couture, který předvedu, je to Cosmopolitan. Na tehnle jsem se z těch čtyřech těšila nejméně a nakonec mě nadchl a zařadil se mezi oblíbené. Tmavě malinový se stříbrnými odlesky. Lakuje se opět nádherně, na fotkách mám 2 vrstvy bez nadlaku.







6 komentářů:

  1. Připomíná mi trošku OPI Silent Mauvie, ale ve skutečnosti tomu tak být nemusí :) Náhodou se mi taky líbí, mám ráda laky se stříbrným potahem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, nádhera! Tento chcem.

    OdpovědětVymazat
  3. sonidlo: Koukala jsem na net na OPI a řekla bych, že ten je víc dohněda, ale je fakt, že podle fotek se to až tolik nepozná :) Já zase nemám ráda stříbrný odlesky, ale v tomhle mě uhranuly :D

    Veve: Naprostý souhlas!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je krásná podzimní barvička!

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě asi nic must have, ale pěkný je :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Blanche: Taky myslím :D

    Viennettka: Každej nemůže být nej (naštěstí) :D

    OdpovědětVymazat