pátek 3. září 2010

Color Club - Wild Child

Prý zelená neonka. Abych pravdu řekla, tak pravou neonkou bych ho nenazvala, spíš hodně výrazně zelená, i když na fotkách to možná vypadá jako neon. Navíc ve skutečnosti je trochu tmavší a víc zelenější, fotky vyšly tak nějak do tyrkysova, ale prostě mi nešla na žádném světle zachytit reálná barva. A ani neschne matně. Byly třeba 3 vrstvy, jinak byly vidět nehty, ale lakoval se moc dobře. Mám moc ráda zelenou barvu, takže i tenhle patří mezi moje oblíbené.







5 komentářů:

  1. Naozaj netradicná zelená. Páči sa mi!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se samozřejmě taky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. hi!
    i just found your blog and i like it! i'm new follower
    please pass by my blog if you have time and follow me!

    thanks!
    http://konadnails.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ve skutečnosti je ještě 100x krásnější, moc ho doporučuju ;)

    OdpovědětVymazat
  5. hmmm.. asi mám další položku do dopisu Ježíškovi. je nádhernej

    OdpovědětVymazat