pátek 17. září 2010

Maybelline Mini Colorama - Dark Plum

V tomto případě název odpovídá barvě laku - krásně fialová švestička. Lakoval se celkem dobře, mám 2 vrstvy, akorát trochu déle zasychal. No ale za 29,90 Kč to nebylo zas tak hrozný.





PS: Omlouvám se za fotky, poslední dobou nějak neumím fotit a pořádně poskládat prsty :) Z hromady fotek jsem schopná vybrat jakž takž dva použitelný kousky. Budu se muset polepšit!

10 komentářů:

  1. Ten tu na mě čeká na vyzkoušení. A podle tvých fotek bych řekla, že je přesně takový, jak jsem doufala. Takže se na něj těším.

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě je barva sice tmavá, ale vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už toľko krát som ho držala v ruke... a nikdy som si ho nekúpila... Nevie niekto PREČO?

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ho doporučuju, opravdu ideální na podzim (jaro, léto, zimu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Hezkej! Ale čuju v něm na můj vkus docela dost hnědé, neni to tak?

    OdpovědětVymazat
  6. Jj, hnědá je tam taky schovaná, ale řekla bych, že není tolik výrazná, jako na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky ho mám, je to moje oblíbená fialová. Akorát mně teda nechce schnout skoro vůbec :( Ani po hodině po nalakování nebyl suchej, takže když jsem nehtem o něco zavadila, lak se mi na něm nakrabatil :/

    OdpovědětVymazat
  8. Míničko:) A jak dlouho Ti vydržel na nehtech?:)

    OdpovědětVymazat
  9. Anetko abych pravdu řekla, tak si to přesně nepamatuju, ale myslím, že jsem ho po 2 dnech odlakovávala, protože jsem chtěla nějaký jiný :), ale ty 2 dny vydržel a určitě jsem ho měla se SV.

    OdpovědětVymazat