středa 15. září 2010

Nubar - Gem

Nubar Gem = láska na první pohled
Je to vůbec můj první Nubar a jsem opravdu nadšená. Holografické glitry na hnědorůžovošedém podkladu. Lakuje se skvěle, stačily 2 vrstvy. 
Ovšem fotky se mi moc nepovedly a navíc jsem musela shodit nehty, protože se mi, potvůrky, začaly nějak třepit. Fotky jsem pořizovala v rychlosti ráno před odchodem do práce, no ale ten autobus mi stejně ujel.





8 komentářů:

  1. Ten je hodně zajímavej. Předpokládám, že naživo ty jeho třpytky přímo oslňují :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na sluníčku je opravdu oslňující :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zase mě jenom utvrdil v tom, že ho musím mít :)

    OdpovědětVymazat
  4. soni: Určitě neváhej!!!

    An: Přesně tak, ale odváděl mě od práce, pořád jsem si zírala na nehty :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé , můj oblíbený Nubar, asi ten nejoblíbenější Prism kolekce. Mám i jewel, taky fajn, ale na gem s tím holubičím růžovým odleskem nemá.

    OdpovědětVymazat