středa 20. října 2010

BB Couture - Balboa Beach Bunny

První, co mi přišlo na mysl, když jsem začala lakovat, byly borůvky. Prostě borůvkový lak se stříbrnými, červenými, modrými mini třpytkami (možná jsou tam ještě fialové nebo tmavorůžové, ale nejsem si tím 100% jistá :). 
Lakuje se nádherně, na fotkách mám 3 vrstvy, ale bohatě stačí 2, měla jsem totiž už trošku ošoupané konečky, tak jsem to musela pro focení opravit. Díky třpytkám má trochu hrubší povrch, ale jedna vrstva Seche Vite to spraví.






Jen tak mimochodem - mám teď mánii BB Couture a hrozně moooc chci všechny jejich laky, tak kdyby měl náhodou někdo nějaký přebytek .... tak se o něj hlásím ;)


10 komentářů:

  1. Pretty, I like the flakies inside of it :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Juj, já už bych ho měla konečně vyzkoušet, protože na tobě vypadá nádherně!!
    Budu dávat pryč Night Ops, kdybys chtěla... Popř. mě napadá, co udělat společnou objednávku? Taky bych pár BBC chtěla... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Viennettko, určitě není problém se domluvit na společné objednávce. Plánovala jsem ji udělat příští měsíc, akorát je trochu problém v tom, že jsem si slíbila jen jednu objednávku laků za měsíc, a mám teď zálusk na něco z vánoční kolekce China Glaze... Jo a taky ještě většinou čekám, jaký BB laky jsou na Overallbeauty ve slevě a pak se rozhoduju... no mám to složitý..., ale když tam budu objednávat, budu na Tebe myslet :)

    OdpovědětVymazat
  4. OK, tak se když tak ozvi :-) Já už mám vánoční Chinu na cestě a celkově moje předsevzetí nakupovat laky s nějakým časovým odstupem vzaly za své, bez tak nikdy neodolám a objednávám hned jak je nová kolekce dostupná :-D Takže můžu kdykoliv ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. No, já jsem si tohle objednávací předsevzetí dala teprve od příštího měsíce, takže jsem dost zvědavá, jak to dopadne (jak se znám, tak určitě špatně) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám taky předsevzetí, které plním, nemám žádné laky na cestě. Zato jich mám 5 na cstě k Viennettce.

    OdpovědětVymazat