středa 27. října 2010

China Glaze - Endurance

Dnes je tu jedna studená malinová růžová se stříbrnými a růžovými třpytkami z Fight Like a Woman Collection. Lakoval se přiměřeně, je trochu hustější. Bylo potřeba 3 vrstvy a i tak konečky nehtů lehce prosvítají. Použila jsem nadlak Seche Vite.




A nakonec něco úplně mimo téma pro pomazlení :)
Není sice můj, ale nemohla jsem odolat, abych se s vámi o toho čumáčka nepodělila:


10 komentářů:

  1. Čím víc fotek Endurance vidím, tím víc mě láká. A toho modrookého budulínka sežeru! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zas podle fotek myslela, že to bude mnohem víc teplejší růžová (nevím teda, co jsem měla za vlčí mhu :), takže jsem byla trošku zklamaná, není to úplně moje barva.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá barvička :-) A pejsánek je rozkošnej!

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zase potěšilo, že je studenější :) Tak doufám, že mezitím nebudou vycházet pořád nové a nové kolekce, abych se k němu taky někdy dostala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, já ten lak mám doma a na lakování jsem se docela těšila, ale teda s těma konečkama jsi mě moc nepotěšila :-( Hafík je nádhernej, ty očička - já chci takyyyy! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Lak podle mého vkusu ;) Ale hafíka bych brala víc!

    OdpovědětVymazat
  7. Nail polish so so...but the puppy is so adorable :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Lak oželím (i když jsem hodně uvažovala nad nákupem), leč štěňátko chci. I když bych si ho radši pochovala a pomazlila se, než ho sežrala :). Hlavně když něj vyroste pěkný haskounek/ka.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak koukám, že hafík vyhrává nad lakem :D

    nail crazy: Absolutely agree with you!!

    OdpovědětVymazat
  10. Naozaj strasne zaujimava farba, i ked aj u mna vyhrala hafi:)

    OdpovědětVymazat