středa 6. října 2010

China Glaze - Ruby Pumps

Můj velký oblíbenec, protože a) mi moc připomíná Vánoce - ideální vánoční lak, určitě ho budu při rozbalování dárečků mít (navíc se hodí k našim červeným ozdobám na stromeček :) a za b) krásně se třpytí a je nepřehlédnutelný. 
Lakuje se krásně, na fotkách mám 3 vrstvy bez nadlaku.





Taky se tak moc těšíte na Vánoce jako já?

8 komentářů:

  1. Že bych ho konečně někdy taky vyzkoušela? Třeba někdy... Vypadá krásně

    OdpovědětVymazat
  2. Ruby is ruby, beautiful and absolutely must have for everyone! :>

    OdpovědětVymazat
  3. Soni JE krásný, jak ho nalakuješ, budeš nadšená ;)

    Sabbatha absolutely agree with you!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Mně ten lak připomněl střevíčky Dorotky z Čaroděje ze země Oz :))

    OdpovědětVymazat
  5. Meg, já tedy Dorotku neznám, ale ten lak by asi měly být ty střevíčky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty! :-) Predbehla si ma. Práve dnes mi prišiel balíček s týmto lakom. Tiež bude môj vianočný. Je prenádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Veve už se moc těším na Tvoje fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. Odpověď na položenou otázku: JO:-D
    A jinak ho taky miluju...

    OdpovědětVymazat