neděle 3. října 2010

Color Club - Take Me To Your Chateau

Světlounce modrý krasavec z Pardon My French Collection. Při lakování se mi zdál trochu hustější, ale nic, co by se nedalo zvládnout, mám 3 vrstvy bez nadlaku. 




Ale ve skutečnosti jsem si ho koupila jenom proto, že mi připomíná barvu očí našeho haskouna :) Takže malá reklama pro něj zde:


6 komentářů:

  1. Lak je sice pěkný, ale kam se hrabe na haskouna, to je teprve fešák! Překrásně nalakováno.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi v mojí hlavě? Sem si tu asi před hodinou vyrovnala dva kandidáty na příští lakování, RBL Lulu co mám beztak kvůli tobě anebo tenhle! Tak ale jako!

    Ale máš to fakt krásně nalakovaný, já se trochu bojim že to s nim nebudu umět...

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, dík za pochvalu!

    Já jsem si to jednou zkusila nalakovat nanečisto, to bylo celkem dost děsný, myslela jsem, že tam napodruhý naleju trochu thinneru, ale zvítězila moje lenost dojít 10 metrů z obýváku do pokojíku a riskla jsem to :) no a nakonec se to povedlo!

    Day: Maik děkuje za kompliment ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá naozaj skvelo! Taký sivasto-modručký ako pre ľadovú kráľovnú ;-)

    OdpovědětVymazat