pondělí 11. října 2010

Essie - Pretty Edgy

Další lak z Essie Summer 2010 Collection je Pretty Edgy. Podle mě dokonalá zelená, nádherná, šťavnatá, krémová! Lakuje se tak normálně :)
Mám 3 vrstvy bez nadlaku.







9 komentářů:

  1. Vypadá zeleně, je to pěkná brarva, ale je to zelená a přes to u mě vlak nejede. Ale hezky nalakováno.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné nehty a hezky nalakováno....ale barva? sama nevím jestli jsem se těch zelených nějak nepřejedla, mám JitNB a nějak se nemám k němu ho nalakovat....ale to bude asi tím podzimem... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Meg: Souhlas :)

    Day a Dashulka: Hezky nalakováno? Já si zrovna řikala, že teda nic moc :D A zatím mě zelená baví, vlastně je to moje nejoblíbenější barva, takže doufám, že i nikdy nepřestane ;)

    Anetka: Moje řeč :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Já zoomla a perfektní obloučky, jdu se zahrabat jestli je tohle nic moc...

    OdpovědětVymazat
  5. No proti Tvým obloučkům je to moje úplný vlnobití :D Ba ne, mám i horší kusy, tohle je ještě dobrý :D

    OdpovědětVymazat
  6. tak, a je to. tohle byla poslední kapka, koupen! chodila sem kolem něj takovou dobu no a tvoje obrázky mě dycky popostrčej na tu špatnou stranu samozřejmě.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju k nákupu! Já myslim, že budeš spokojená a uvidíš, že mi ještě za to jednou přijdeš poděkovat!!!!!

    OdpovědětVymazat