sobota 30. října 2010

Misa - When U Say My Name

Přeje si někdo čokoládu smíchanou s karamelem?

Přesně tak mi tenhle lak připadal, když jsem ho vybalovala z balíčku. Ovšem taky se mi vloudila na mysl otázka, co jsem si to zase objednala a kam jsem při výběru dala oči, když to není nic pro mě, protože nijak extra nefandím lakům v jakémkoli odstínu hnědé.

Jenže hned po nalakování jsem věděla, že se zařadí mezi oblíbené! Je to nádherná (hořko) čokoládová hnědá s karamelovým (rezavým :) třpytem. A to, co slibuje lak v lahvičce, do puntíku na nehtech splní. Na sluníčku se nádherně leskne (jenže fotky na sluníčku neuvidíte, protože než jsem stačila nalakovat alespoň 4 nehty pro nafocení, sluníčko se mi schovalo za protější panelák :) 

Lakuje se naprosto perfektně, bohatě stačí 2 vrstvy (foto bez nadlaku), protože skvěle kryje. 

Jsem nadšená z laků Misa, už It's You byl úžasný a teď nezklamal ani tenhle.




12 komentářů:

  1. Je to sexy! Připomíná mi to polevu na cukroví. Mňam! :D

    OdpovědětVymazat
  2. hmm.. zajímavý :) připomíná mi Vánoce..

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, tenle lak je láska na první pohled. Já miluju hnědé laky a tenhle bych hned snědla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně připomíná OPI Espresso Your Style a ten mám ráda, tak snad se mi bude líbit i tento, ačkoli při vybalení z balíčku jsem měla stejný pocit jako ty :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsm fotky, běžela pro tabulku Lindtky schovanou pro období krize. teď jím čokoládu a koukám na tvoje fotky a je mi blaze.

    OdpovědětVymazat
  6. Holky díky!

    Day: Lindt jsou nejlepší, ale my ji doma neměli, tak mě zachránila oříšková Milka :)

    OdpovědětVymazat
  7. OMG, this by far the only brown shimmer that I could consider to buy! Your nails make all colors look beautiful :)))

    OdpovědětVymazat