středa 10. listopadu 2010

China Glaze - Mummy May I

Já vím, že jsem strašně opožděná, že jste tenhle lak viděli nejmíň 100x. Nedá se nic dělat, vnutím vám ještě moje fotky :) Moc se mi totiž líbí. Je to tmavě fialová - podle mě povidlová základní barva s fuchsiovými třpytkami, která při více vrstvách po nalakování vypadá skoro jako černá. 
Lakuje se dobře, mám 3 vrstvy s nadlakem Seche Vite.





13 komentářů:

  1. An a Meg: Já vím, že jste sem už stačily napsat komentáře, ale dělala jsem pokusy s blogem a nějak to nevyšlo, takže jsem je musela smazat. Moc se omlouvám!

    OdpovědětVymazat
  2. Všimla jsem si, že jsi tady měla nainstalovaný nějaký jiný přidávač komentářů nebo jak to pojmenovat. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, ale připadal mi nějakej desně složitej a nějak se mi sem vzhledově nehodil :) Možná někdy v budoucnu mu přijdu na chuť.

    OdpovědětVymazat
  4. Míno, máš vážně krásné nehty! A tenhle lak jim neskutečně sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Borůvko, moc děkuju, úplně se červenám!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny. Na tento lak sa môžem pozerať od rána do večera! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Oooo, já tuhle vidím poprvé O:-) Nádherná barva!
    Odlakovávala se dobře? Já teď po zkušenostech s půlhodinovým odlakováváním Party Hearty už třpytkám moc nevěřím...Ale pokud by se tenhle odlakovával dobře, určitě bych ho zařadila do příští objednávky...je dokonalý. Něco jako hvězdná obloha s růžovejma hvězdama.. <3

    OdpovědětVymazat
  8. Veve: Souhlasím!!!

    Markett: nějak si to odlakovávání nepamatuju, ale právě proto to asi nebylo tak příšerný jako klasický glittrovky (jako prsty v alobalu), ale normálně odlakovač na vatě a trošku víc přitlačit :) Kup ho prostě určitě a kdyžtak mi pak vynadej dodatečně :D!

    OdpovědětVymazat
  9. You have beautiful nails, really :> And great photos, one of the best Mummy swatches I ever seen :-)

    OdpovědětVymazat
  10. This color looks so good on you! It only looked "okay" on me...jealous!

    OdpovědětVymazat
  11. Oh girls, thanks for compliments! You are so sweet!!

    OdpovědětVymazat
  12. MUSIM MUSIM MAT: poprosim adresu predajne! :D
    predom dakujem za kladne vybavenie :D

    OdpovědětVymazat
  13. transdesign.com nebo head2toebeauty.com či ebay :)

    OdpovědětVymazat