úterý 23. listopadu 2010

OPI - Yoga-ta Get This Blue!

Tenhle lak už mám vyfocený dva měsíce a pořád mě ty fotky straší v počítači, takže ho už konečně ukážu. Tmavě modrý se zeleným nebo tyrkysovým shimmerem. Hlavně na sluníčku je úžasný a skvěle se hodí k tmavě modrým džínům (které jsou v podstatě můj denní úbor, nic jiného nenosím:)! 
Lakuje se skvěle, na fotkách mám 3 vrstvy bez nadlaku.




20 komentářů:

  1. Je fakt nádherný. Zrovna nedávno jsem ho přidala na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  2. no dobře, dobře, křivdila sem mu - je ÚŽASNEJ! krása.

    OdpovědětVymazat
  3. To je hrozný, ty mi neustále strkáš pod nos nevyzkoušený laky z mojí sbírky :-D A tentokrát asi neodolám a hned si ho nalakuju, je nádhernej!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že se vám všem taky líbí :)

    Thanks girls!

    OdpovědětVymazat
  5. this is really gorgeous.
    I love blue polish!! :)

    http://polishchest.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. another blues.. So pretty pretty nails i have seen today. I love nail artists.

    OdpovědětVymazat
  7. Danny, Sylvia: Blue is not my favorite color, but this is beautiful!

    gingerSnaps: Thanks!

    OdpovědětVymazat
  8. A jé, trable na obzoru, vítr v peněžence, je překrásnej.

    OdpovědětVymazat
  9. Chichi, přesně vím, jaký je to pocit :D

    OdpovědětVymazat
  10. Wow your swatches are amazing! your nails look great

    OdpovědětVymazat
  11. Thank you Lisa, you are so sweet :)

    OdpovědětVymazat
  12. Your nails look amazing, and the colour is to die for. Not to mention your application is perfect!

    OdpovědětVymazat
  13. Thank you, thank you, thank you Ulmiel!!!

    OdpovědětVymazat
  14. tato farba je super!!!!

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Blue has never looked better!!! love this rich deep shade!!! I WANT it! what is the name of this polish?

    OdpovědětVymazat
  16. Irina: It's OPI - Yoga-ta Get This Blue!

    OdpovědětVymazat