čtvrtek 16. prosince 2010

Barry M - Silver Cascade

Jako by nebylo všude kolem hodně třpytivých vánočních výzdob - připravila jsem si pro vás ještě třpytkový lak! 

Při bližším zkoumání vlastních fotek bych řekla, že jsou v něm určitě stříbrné - ty jsou nejpočetnější čtverečky a červené, modré a zelené šestiúhelníky. Naživo jsem si nebyla úplně jistá, ale z fotek se to potvrdilo - ještě je tam poskrovnu zlatých třpytek :) Samotný základový lak není čistě průhledný, ale lehce do červena, což jsem se snažila zachytit na poslední fotce.

Lakoval se naprosto bezvadně, už ho mám 3. den a kromě trošku odchlípnutého ukazováčku je zatím perfektní (což je u mě zázrak, protože mně se normálně hned loupou i mnohem dražší značky). Sečteno a podtrženo - jsem naprosto spokojená!

3 vrstvy s nadlakem Seche Vite:







6 komentářů:

  1. A todle my máme v eshopu, jo?! :D Ne, samozřejmě o tom laku vím, ale zatím na něj nepřišla řada. Vypadá teda lépe, než jsem si myslela ;) Krásně vánoční...

    OdpovědětVymazat
  2. wow,looks a lot like mad as hatter,don't you think?

    OdpovědětVymazat
  3. Oooo, ten je taký šantivýýý :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. This is one of my favorites! Compared to Mad as a Hatter, this one looks pinker than purple.

    OdpovědětVymazat
  5. Vene: Přesné :)

    Öykü: Thanks!

    OdpovědětVymazat