pondělí 13. prosince 2010

BB Couture - Napa Valley Red

Jelly, vampy, mini růžové a červené třpytky, 2 vrstvy ... co víc si přát?




9 komentářů:

  1. Oh my gosh! This is the second time I'm seeing this color and I'm in love! I MUST get it asap! Curse you BB Couture!

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsem ho na fotkách několikrát a pokaždé se mi moc líbil! Stojí za hřích...

    OdpovědětVymazat
  3. hmmm. ten je ale velmi vydařený :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si přála, aby nebyla tak tmavá...

    OdpovědětVymazat
  5. This is perfect. No matter how much swatches I see of this colour, it remains perfect every single time. Love it!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za komentáře!
    Thank you for your comments!

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle barvu prostě zbožňuju! I když se mi lakuje o něco hůř než jiné laky, tak se ho nemohu vzdát, protože druhou takovou jsem nepotkala.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to fakt nádherná barva! Mě se teda lakoval dobře, takže jsem 100% spokojená :)

    OdpovědětVymazat