neděle 5. prosince 2010

China Glaze - Strawberry Fields

Abychom všechny nezblbnuly ze záplavy "vánočních" laků, připravila jsem pro vás něco pro zahřátí :) 
Vyloženě letní jahůdku, ke které mě inspirovala viennettka a její nádherné fotky a nehty tady
Tmavší růžová se záplavou zlatých třpytek, krásně se lakuje a na sluníčku je neodolatelná! 3 vrstvy bez nadlaku:





5 komentářů:

  1. Pche, prej nádherný fotky, se můžu jít zahrabat ve srovnání s tvýma! Kochám se už půl hodiny... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veve: Je nádherný! Určitě ho kup, do léta je relativně dost času :D

    viennettka: Děkuju mockrát! Ty se moc podceňuješ, jasně že máš vždycky taky perfektní fotky!

    Rhea: Yes :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jí měla doma a nevyzkoušenou poslala dál, říkám si, proč jsem byla tak blbá?

    Ptala ses mě na blogu na Lídin salon - salon Marlen
    http://www.hairbeauty.cz/

    OdpovědětVymazat