čtvrtek 2. prosince 2010

Nicole by OPI - Sensational Scarlet

Další "vánoční" lak z mé sbírky. Hodně tmavě červená, někdy vypadá skoro jako vínová, s menšími a většími stříbrnými, červenými a holografickými glittry (řekla bych, že barva nejvíc odpovídá na první fotce s bleskem). 
Nádherně se třpytí, výborně se lakuje, super rychle schne a potřebuje tlusťoučkou vrstvu nadlaku!
Na fotkách mám 2 vrstvy se Seche Vite.





8 komentářů:

  1. Ten mám už nějakou dobu ve sledování na ebay a pořád přemýšlím jestli mám nebo nemám kliknout... Ale jak tak koukám na tvoje fotky, tak asi mám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný láček. "Vánoční", přesně jako píšeš :)

    OdpovědětVymazat
  3. viennettka: Klikni hned nebo ho můžu zapůjčit k vyzkoušení :)

    An: Jj, asi vyhraje a bude to můj štědrovečerní lak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za nabídku, pokud nekliknu, ráda si ho někdy v budoucnu půjčím, teď nemůžu riskovat, že bych ho do štědrého dne nestihla vrátit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To se nemusíš bát, klidně ho přibalím na výlet! Jak se znám, zítra už bude můj štědrovečerní lak některej úplně jinej :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak je hezký, to jo :) Ale ten hrubší povrch by mi pil krev asi... A sluší Ti!

    OdpovědětVymazat
  7. Borůvko dík! Mě teda hrubý povrch vůbec nevadí, když je s nadlakem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, ako rýbezľový koláč s posýpkou :-)

    OdpovědětVymazat