úterý 25. ledna 2011

BB Couture - Fairy Blood

Když budu mít někdy čas a náladu, udělám srovnání se vzdálenými příbuznými Ruby Pumps a spol. Více netřeba dodávat.
2 vrstvy bez nadlaku, lakuje se božsky.




9 komentářů:

  1. Láska na první kouk, chci ho!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Dejni, zklidni hormon, ty jsi ta poslední, která by ho měla potřebovat :-D Ale pěknej je, to jo.

    OdpovědětVymazat
  3. Takýchto nie je nikdy dost :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Oh very pretty! BB Couture has such nice colors...and I love the name!

    OdpovědětVymazat
  5. jůůů! Tak to je nádherná barva laku! Tu musím mít

    OdpovědětVymazat
  6. Ten chci, chci, chci, chci, chci. Nepotřebuju ho, ale je nádherný!!

    OdpovědětVymazat
  7. Very pretty! BB couture can do no wrong.

    OdpovědětVymazat
  8. Dejni: Mě se taky tak líbí a i když to nebylo na první kouk (ale hned na druhý), jsem ráda, že ho mám :)

    Viennettka: Hele neokřikuj moje milé čtenářky, jóóó :D Já teda netvrdím, že je to nějaký unikát.. ale je to nádhera!

    Veve: Konečně někdo s rozumným komentářem :D

    Varnish Vixen: Thanks! I love the name too :D

    Ceady: Je krásný, ale zas nic originálního, takovou má asi každá značka :)

    Day: Když ho chceš, tak ho i potřebuješ, to je jasný :)

    nail crazy: Thanks!

    Nail Noir: I agree!!!

    OdpovědětVymazat