úterý 18. ledna 2011

BB Couture - Peony Pink

Možná je to tím dnešním počasím, ale dostala jsem chuť vám ukázat spíš jarně-letní barvičku. Světlá barbie růžová s jemnými modrými odlesky, které jsou téměř neviditelné. Opět starší fotky, takže si už o laku nic nevybavuji, pouze to, že jsou to 3 vrstvy bez nadlaku.





7 komentářů:

  1. Tak ta je přímo k sežrání :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, růžovka! Ještě že tam žádný modrý odlesky nejsou vidět, takhle je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle barvičky miluju!:-) Tahle konkrétně mi na fotkách hodně připomíná Something Sweet od ChG:-)

    OdpovědětVymazat
  4. I love it! It's such a pretty, soft pink.

    OdpovědětVymazat
  5. Blanche: Já vím :)

    Varnish Vixen: Thanks!

    Viennettka: Odlesky jsou vidět jen málo a z blízka, takže ten lak vůbec neruší :)

    ladylui: Nemám ho, takže nemůžu blíže posoudit, ale podle fotek na netu bych řekla, že ChG je studenější růžová, ale fakt nevím...

    Nail Noir: I love it, too!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je moc pěkný, i na někoho jako jsem já, kdo nemá rád světle růžové laky.

    OdpovědětVymazat