neděle 30. ledna 2011

China Glaze - Strawberry Fields vs. Ahoy!

Rychlé srovnání laků od China Glaze Strawberry Fields a Ahoy!, protože v lahvičkách se mi zdály hodně podobní.

Strawberry Fields je světlejší růžová než Ahoy! a zlaté mini třpytky jsou po nalakování vidět víc, v Ahoy! jsou trochu utopené a je jich méně. Zato má však krásně malinovou základní barvu, která se mi víc líbí. Tedy ne že by se mi SF nelíbil, ale v tomto souboji Ahoy! vítězí. Ale SF u mě taky určitě zůstane, je oproti Ahoy! jemnější a decentnější (jestli se to tak vůbec o takových růžových dá napsat). Ahoy! je opravdu (zvlášť na přímém sluníčku) hodně křiklavý.

A jak jsem postu u Ahoy! psala, že je to ideální na léto, tak jsem ho měla včera, když jsem byla lyžovat, byla jsem z něj paf a pořád jsem si koukala na nehty a navíc se mi hodí k lyžařský bundě, takže žádný letní lak, ale celoroční!





5 komentářů:

  1. I like Ahoy! more. Wonder if it is dupe with OPI Katy Perry The One That Got Away

    OdpovědětVymazat
  2. Jen Ahoy to může býýýýt, tydydudu tydydud dyt dyt!:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak u mě by zvítězil Strawberry Fields:-) Jak to, že ho ještě nemám, taková klasika! :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Strawberry Fields looks lovely! I love the gold shimmer in it!

    OdpovědětVymazat
  5. Thanks for this comparison. I think I like Strawberry fields better because it is a lighter pink. Too bad since I just bought Ahoy!

    OdpovědětVymazat