pondělí 10. ledna 2011

Claire's - Chunky Gold

Ač zlatá není moje oblíbená barva laků, tak tohle se mi opravdu líbí, asi zatím nejnápadnější lak, co jsem na nehtech měla, u mě zařazený do kategorie "pořád si musím zírat na nehty". 

Lakuje se dobře, je třeba trochu usměrňovat šestiúhelníčky, 3 vrstvy s nadlakem Orly In a Snap.




9 komentářů:

  1. U mna patrí do kategorie: Ten je tak škaredý, až je pekný :-))) Veľmi nezvyčajný!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná kombinace. Mně se to velmi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten je hodně hodně zajímavej. Mám ráda laky z kategorie "musím si pořád koukat na nehty".

    OdpovědětVymazat
  4. i'm not a biggest fan of golden colours,but this one looks so interesting :-)

    OdpovědětVymazat
  5. I love big hex glitters! This is so pretty :). I've tagged you on an award http://www.letthemhavepolish.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    OdpovědětVymazat
  6. ten je tak...zvláštní.. takovej...dětskej :)

    OdpovědětVymazat
  7. je krásný :) miluj třpytivé nehty! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Veve: To je dobře, že z toho nakonec vyšel jako pěkný!

    An: Mě taky :)

    Blanche: Já taky!

    nail crazy: I agree ;)

    Let them have Polish!: Thank you so much girl!

    Markett: Tak přiznám se, že tohle by mě nenapadlo :)

    Angel: Moje řeč!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný je! Já mám ráda takové výrazné nehty! Super se hodí na plesy nebo na nějakou večerní zábavu. Ale já bych si je nalakovala i na normální nošení. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat