sobota 15. ledna 2011

Nfu Oh 51

Opět jeden z laků, který se mi moc líbí, co na tom, že potřebuje 4 vrstvy a konečky nehtů stejně trochu prosvítají. Trošku oříšek pro mě bude ho popsat - fialový základ, to je jasné, se šupinkami měnícími se do zlato zeleno oranžové (což se mi samozřejmě na fotkách nepodařilo zachytit). Lakuje se fajn a ve skutečnosti je mnohem, mnohem krásnější!
(Fotky už jsou poněkud staršího data, těmi vás budu teď zásobovat častěji, nějak se mi totiž v počítači nahromadily.)





14 komentářů:

  1. Já jsem ho samotný nikdy nezkoušela, vždycky ho vrstvím... Ale taky to musím někdy udělat, aby vynikla ta krásná barva jelly základu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. great flakies, I love them on metallic reds :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. asi mám horečku - ale ono se mi to líbí! možná to bude tim že na tobě se mi líbí cca všechno. hm... a teď mám chuť něco takovýho nosit. jen nic takovýho nemám. asi jdu vyrobit diy verzi.

    OdpovědětVymazat
  5. I love this. I'm going to have to try mine this way too!

    OdpovědětVymazat
  6. wow...there's no words to describe this beauty :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Viennettka: Vyzkoušej a vyfoť!

    sabbatha: on metallic reds? I'll have to try :)

    Kiva: Já vím ;)

    Anna: To jsem ráda, že se líbí! Jo a nezapomeň nás obšťastnit tou tvou verzí!

    Varnish Vixen, nail crazy: This is really beautiful and my favorite!

    OdpovědětVymazat
  8. Nikdy mě nenapadlo lakovat ho samostatně. Je kouzelnej, ale nosím ho málokdy, protože když ho vrstvím přes černou, tak je právě ten fialovej základ docela na nic. Takže díky moc za inspiraci! Vidím, že jsem padesát jedničku těžce podcenila, když jsem ji odsoudila pouze do role instantních multichrome vloček.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě zase ani jednou nenapadlo, že bych ho zkusila lakovat přes jiný lak :) Právě že jsem se těšila na tu fialovou!

    OdpovědětVymazat
  10. Very pretty! :) I've never tried to wear it on it's own (always layered on top of something) but I really should give it a go as the royal blue base looks so gorgeous.

    OdpovědětVymazat
  11. Prosím, kde se dá koupit Nfu Oh kromě našeho e-shopu? Tam není moc velký výběr :-(

    OdpovědětVymazat
  12. aa. krásny!hlavne na tej prvej fotke...uf zatiaľ sa mi všetky články, ktoré čítam zapáčili, takže máš novú čitateľku:)))

    OdpovědětVymazat
  13. @Alliknowaboutcosmetics: Děkuji, jsem ráda, že se ti tu líbí!

    OdpovědětVymazat