středa 12. ledna 2011

OPI - Glow Up Already!

Původně jsem chtěla z OPI Burlesque Collection pouze Ali's Big Break, ale nakonec jsem se zamilovala do všech glittrových z této kolekce a už je mám všechny!

První příspěvek je Glow Up Already!, což je to mix stříbrných a zlatých třpytek - těch je nejvíc, se zelenými, fialovými, oranžovými a modrými třpytkami. Dohromady vytvoří takovou zeleno šampaňskou barvu. 


Mám pocit, že tahle barva mi moc nesedí k barvě prstů, ale stejně se mi líbí a budu jí nosit. Kryje ve 3 vrstvách, na fotkách s nadlakem Orly in a Snap. Fotek je trochu více, protože mě chytil nějaký kreativní duch nebo co a hrála jsem si foťákem :)







8 komentářů:

  1. Oooh! This is one I don't have but still have the opportunity to pick up locally, maybe I should. This looks fantastic on you!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, s ním budeš mít každý den Silvestra;-D

    OdpovědětVymazat
  3. I'm not fond of such glitters but this one is great!

    OdpovědětVymazat
  4. Blanche, Markétka: Já vím :)

    Varnish Vixen: Thanks! (Mína says: Buy it!) :D

    Dejnicka: Já Silvestra zrovna nemusím, ale krásný je, to jo :)

    alluring_mum: Yes, this one is really great :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti a jak! Já glitry nesnáím, ale opravdu na tobě j se podívám a říkám si, ten chci, strašně ho chci.
    Mimochodem hezký Nový rok a hodně takovýchto příspěvků i letos.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za pochvalu :) Já mám právě teď zase glitrové období a skoro nic jiného nelakuju. A samozřejmě krásný nový rok i Tobě!

    OdpovědětVymazat