úterý 1. února 2011

China Glaze - Sunset Sail

Další z nejaktuálnější kolekce China Glaze Anchors Away. Původně podle fotek jsem myslela, že to bude světle-meruňkovo-nude s jemným stříbrným shimmerem. Vlastně ona taková v lahvičce je, ale na mých nehtech .... tak to by tedy nešlo ani náhodou! Je to taková divná barva nebarva - vyblitá oranžovohnědá, nebo co, nějak to změnila barva prstů a vyšlo z toho něco pro mě naprosto nenositelného!
Strašně se mi na mě nelíbí. 
Nevím, zda mu dát ještě šanci, možná počkat na teplejší počasí :)

Denní světlo (šero):

Umělé světlo, s bleskem:


Umělé světlo, bez blesku:

(U téhle fotky ta barva úplně neodpovídá, to jsem se snažila zachytit ten stříbrný shimmer)

12 komentářů:

  1. Být černoška, tak by se mi tahle barva líbila:-) Na mně by ale asi taky nějak nevynikla, mám ráda neutrální jemné tóny, ale tahle moc splývá s kůží:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barvička a dokonce bych i řekla, že Ti sluší! Akorát ta fotka s kapradinovým pozadím, vyfocená s bleskem je divná. Na ostatních je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  3. A jé, koukám stejný poblém jako já, zrovna edituju fotky a na mě vypadá ještě hnusněji.
    An abch pravdu řekla tak ta fotka s kapradinovým pozadím je nejvíc podobná tomu, jak lak vypadá na mě...

    OdpovědětVymazat
  4. ladylui: Přesně na tohle jsem myslela taky, ale s mým odstínem kůže to udělá takovejhle blivajz :)

    An: Ta kapradinová fotka nijak nepřevyšuje divností ty ostatní, prostě to tak na mých nehtech příšerně vypadá :D Day má pravdu...

    Day: Teda ne, že bych Ti to přála, ale jsem ráda, že nejsem tak "divná" sama ;)

    OdpovědětVymazat
  5. I'm not sure if I like this color, but I do like the hidden shimmer. I didn't get it yet, but maybe if I find it in person, I'll pick it up.

    OdpovědětVymazat
  6. Not sure about this color. Looks nice on you, though :))

    OdpovědětVymazat
  7. great color<3


    check it out sometime:)
    au revoir,

    http://www.inablondeworld.net/

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, it's gorgeous! I love the shimmer...you captured it very well. It looks great on you.

    OdpovědětVymazat
  9. Varnish Vixen: This color is OK, but only in the bottle, not on my nails :(

    alluring_mum: The color is ugly on my nails, I think ;)

    Nail Noir: Thanks! The shimmer is pretty, but overall I don't like this color on my nails!

    OdpovědětVymazat
  10. Divná barva, taková moc oranžová nebo co... Té se rozhodně vyhnu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mne sa páči!
    No možno by sa viac hodila k tmavšiemu človeku.

    OdpovědětVymazat