pondělí 14. února 2011

Gabriella Salvete 117 + Claire's Love Struck

Poslední nečekaný úlovek z drogérie! Původně jsem se šla podívat po stříbrném laku pro sestřenici na maturitní ples, ale nakonec jsem odnesla pouze černý pro sebe. Se značkou GS jsem neměla do té doby zkušenosti, ale za 49,- Kč jsem si řekla, že ho vyzkouším. Navíc se mi hodil k černým šatům, které jsem si hodlala vzít na sebe, a mít jen černý krémový by byla nuda. No a ty třpytky mě nakonec přesvědčily, protože se navíc tvářil jako Nfu Oh GS 14, který mám na wishlistu :)

Skvěle kryje, k dokonalosti stačily pouhé 2 vrstvy a krásně se lakoval. Třpytek je sice v lahvičce víc, než potom putuje na nehet, ale i tak jsou dobře vidět.

Na fotkách je bez nadlaku, protože jsem s ním měla ještě jiný záměr, který uvidíte níže...

Denní světlo:

Denní světlo, s bleskem:

Umělé světlo:



Předem upozorňuji, že Valentýna neslavím, ale na co se ten srdíčkový lak hodí lépe a kdy jindy ho nosit, že jo? 
Akorát tedy to lovení srdíček je o nervy. Skoro to nešlo a navíc se musely pošťuchovat na nehtech, aby jsem je dostala na kýžené místo, a usměrňovat je navíc, aby nebyly našišato, to už po mě nemůžete chtít :D

Denní světlo:

Umělé světlo: 


S bleskem:

11 komentářů:

  1. Tak ten jsem dostala k Vánocům a o víkendu lakovala na jeden :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně na něm ty srdíčka vyniknou :) Někdo právě psal, že ty GS laky jsou nic moc, ale jak vidím, tak to asi záleží odstín od odstínu..

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tenhle GS líbí a jak jsem to okukovala v drogérce, vybrala bych si i další :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám s GS laky jen tu nejlepší zkušenost! Tenhle je pěkný, ale já si asi stejně pořídím ten Nfu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle jsem si pořídila podobným způsobem..taky jsem šla pro jinej, ale odcházela s černým třpytkáčkem :). GS laky mám 4 a spokojenost se všemi.

    OdpovědětVymazat
  6. Jak tak a to koukám, asi se půjdu porozhlédnout do drogerie. Moc sluší;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Oh how lovely with the hearts! Perfect Valentine's manicure!

    OdpovědětVymazat
  8. Je to krásný, i když valentýna taky nijak neprožívám, tak bych si tuto srdíčkovou nechala líbit, sama si hodlám srdíčka pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Viennettka: Já na Nfu taky pořád myslím, ale zatím se odsunul na WL trošku dozadějc :)

    Elvie: Tak to většinou končí, a nebo si koupím, pro co jdu, ale odnáším si ještě spoustu dalších věcí :D

    Dejnicka: Asi bych tě měla varovat, že neodejdeš s prázdnou ;)

    Blusherine: I totally agree!

    Dashulka: Jasně, ve skutečnosti se dají srdíčka nosit pořád!

    OdpovědětVymazat
  10. Gabriela má skvělý laky, co se týče výdrže tak si nemůžu stěžovat :)

    OdpovědětVymazat