úterý 22. února 2011

Zoya - Dannii

Tohle je o něco lepší než Jules, sice nejsem moc velký fanoušek fialové, ale celkem si dokážu představit, že bych ho nosila i mimo focení. Ta fialová totiž není moc světlá, která mi nesluší, a nejvíc se mi na ní líbí ten béžovo růžovo stříbrný shimmer.

Lakuje se normálně, zdál se mi trochu hustější, opět moc dobře kryje, určitě by stačily 2 vrstvy, ale já mám 3 se Seche Vite, protože mi to lakování nějak nešlo.

Denní světlo, s bleskem:


Denní světlo, bez blesku (tady se mi zdá trochu světlejší než ve skutečnosti je):

Umělé světlo, bez blesku:

A zátiší s fialkou:



Co je hezčí: delší nebo kratší?
Longer or shorter?



11 komentářů:

  1. Krása, další položka na seznam, btw máš všechny laky z jarní kolekce?
    A za mě kratší, ale moc ten rozdíl není viděl?

    OdpovědětVymazat
  2. Už mám jen ten zelený, ty ostatní by mi (asi) neslušely, takže jsem je zatím nebrala :)
    Tenhle se mi víc líbí na krátkých nehtech!

    OdpovědětVymazat
  3. I really liked the pic with the flowers :))

    OdpovědětVymazat
  4. So pretty! I love it with the flower! I don't own any Zoyas, but I need to!

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou tu máš opravdu skvosty..tahle fialová je úchvatná..

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mě ti sluší obě délky nehtů. A ten lak samozřejmě taky! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. k laku asi nemám co říct, ale legrační že máme koukám opět stejnýho favorita, mám gemmu na seznamu a asi too... na ní dojde. žejo? určitě. minimálně potom co vytasíš fotky. ach jo.

    OdpovědětVymazat
  8. alluring_mum: Thanks!

    Varnish Vixen: I agree, you need to buy some Zoyas ;)

    Markett: Děkuju! To je dobře, že se ti líbí :)

    viennettka: Dík, ale mně se prostě tenhle lak zrovna líbí na krátkých!

    Anna: chichi, jenže já Gemmu ještě vyfocenou nemám, a nejsem si jistá jestli to do konce týdne stihnu, takže?

    OdpovědětVymazat
  9. Na světlejší barvy ti sluší dlouhé, na tenhle a tmavší laky víc krátké;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Dejni, taky se mi zdá, hlavně ty tmavší se mi líbí na kratších :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je uplne nadherny a podla mna je pekny na oboch ale viac sa mi asi paci na dlhsich:)

    OdpovědětVymazat