neděle 20. února 2011

Zoya - Jules

Myslela jsem si, že to tak dopadne! Moc se mi líbil na fotkách i v lahvičce, ale říkala jsem si, že mi zřejmě nebude slušet. A přesně tak to dopadlo. Na mých nehtech vypadá dost podivně, nějak to z toho vytáhlo podivnou nazelenalou barvu, jako kdyby mým nehtům bylo hodně špatně.

Lak je z letošní Intimate Collection. Ve skutečnosti je to světle šedohnědý základ se zlatým a stříbrným shimmerem. Příjemně mě překvapilo, že moc dobře kryje, stačily by 2 silnější vrstvy, já jsem dala 3 tenčí. Na fotkách je bez nadlaku.

Denní světlo, s bleskem:


Denní světlo, bez blesku:

Umělé světlo, bez blesku:


13 komentářů:

  1. Naopak, je tedy sice podivný, ale mě se strašně líbí, ten si budu muset pořídit!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí hrozně moc a jsem na něj zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se samotný taky děsně líbí, ale vůbec mi nesluší, což je mi líto!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi strašně rychlá, vždycky tu máš laky, který si teprve plánuju pořídit :-) Tenhle chci taky a modlím se aby mi slušel...

    OdpovědětVymazat
  5. Ale je nádherná..nepřijde mi, že by ti neslušel, ale chápu, že to je hodně subjektivní pocit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Míno promiň, ale je divný :D A pokud bych to měla vyjádřit diplomaticky, tak je zajímavý ;) Líbí se mi na třetí fotce, ale jinak nevím, co si myslet...

    OdpovědětVymazat
  7. I've seen many swatches of this one but never did I find the polish interesting. But seeing your photo, I realize how fantastic it looks. You captured it so beautifully. Love your blog!

    OdpovědětVymazat
  8. Very beautiful, specially in the sun! :)) But I am still not sure if I should buy it or not...

    OdpovědětVymazat
  9. viennettka: Tohle byl opravdu rychlokup :) Doufám, že ti slušet bude, mně přijde, že tobě sluší všechno!

    nail crazy: Thanks!

    Dashulka: Z těch fotek zas až tak není poznat, že by mi neslušel, ale já se v něm fakt necítím :(

    Borůvka: No konečně rozumný slova :D Ale ono to dělá taky hlavně moje barva prstů, že je takovej "zajímavej" (ehm...)!

    nathalie: I'm so glad you like this polish! But I'm even more glad you like my blog! Thank you!

    alluring_mum: IMO These photos make this polish much nicer than it actually is :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na posledních dvou fotkách mi přijde úplně jako Glitzerland.

    OdpovědětVymazat
  11. A mně se na těch fotkách fakt líbí :-)

    OdpovědětVymazat