úterý 29. března 2011

BB Couture - Frosty Meadow

Další skvělá zelená od BB Couture, želatinka, která opět obsahuje moje oblíbené mini třpytečky - zelené a zlatavé. V lahvičce se mi ta zelená barva zdála taková s šedým nádechem, ale na nehtech vypadá o něco šťavnatější a trochu tmavší, taková čerstvá jarní tráva :)

3 vrstvy s nadlakem Orly in a Snap/3 coats with Orly in a Snap topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Denní světlo/daylight:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


10 komentářů:

  1. Lovely green!I completely adore BB nail polish, but don't own any yet!

    OdpovědětVymazat
  2. I don't think anyone does greens as well as BB C!

    OdpovědětVymazat
  3. budeš překvapená když napíšu že se mi líbí velice? hehe. krásnej!

    OdpovědětVymazat
  4. Une Ruxi a Paris: I agree and I adore BB too :)

    jbrobeck: I absolutelly agree! I love BB!

    Anna: Naopak bych byla překvapená, kdybys napsala opak! Já vím, je krásnej!

    OdpovědětVymazat
  5. bez trblietok by sa mi pacil viac :) lebo ta zelena, to je inak dobra farba!

    OdpovědětVymazat
  6. Becca: To já právě ty třpytky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  7. This looks absolutely amazing! love it!

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se tam právě taky ty třpytky líběj. Ale já a zelený laky nejsme moc kámoši - zatim, měla jsem OPI Jade is the new black a dala jsem ho pryč, prostě jsem se v něm necítila i když barva to byla pěkná....musím sehnat nějakou zelenu na jaro :-D, nějakou pastelovou nejlépe....

    OdpovědětVymazat
  9. Irina: Yes, it's amazing :)

    lovelyhair: Pastelky má teď nové Essence, tak doporučuji omrknout, já se taky chystám :)

    biancaprincipessa (ježiš to je dlouhý :D): Já vím, že zelená není pro každého, ale já ji miluju!!!

    OdpovědětVymazat