pátek 25. března 2011

Color Club - Ultra-Astral

Konečně něco z nějaké nejnovější kolekce, tentokrát z Color Club Starry Temptress collection. Objednala jsem si ho jen díky tomu, že jsem byla naprosto unešená z jeho kolegy Space Case, ale o tom až jindy.
Základní barva je neonová malinová růžová se stříbrnými a holografickými třpytkami. Ta růžová - jak mě upozornila (=naštvala) Viennettka - je hodně podobná CC Jackie Oh!, ale dělala jsem na vzorníčku srovnání a U-A je trochu tmavší. Třpytky se po nalakování docela v laku topí a nejsou pak na nehtech tolik vidět jako u Space Case.
Dále něj musím žalovat, že je dost hustý, no ale vydatná dávka thinneru to celkem zachránila a dalo se s ním poměrně dobře pracovat. Ale dobře kryje, stačí 2 vrstvy. Asi nikoho nepřekvapí, že schne do matna, takže je nutný nadlak i z důvodu přítomnosti třpytek (a klidně i více vrstev :).
No ale nakonec jsem s ním spokojená, jak jsem ho měla nalakovaný, tak jsem si na něj zvykla a líbí se mi.

2 vrstvy s nadlakem Orly in a Snap/2 coats with Orly in a Snap topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


14 komentářů:

  1. Těch třpytek je tam docela dost, čekala jsem, že to bude horší... Překvapivě se mi na tvých fotkách dost líbí! Mohl by takovej být i ve skutečnosti, to, že je neonka, mu ubírá na kráse.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí moc! :) Je sladký :)

    OdpovědětVymazat
  3. So cute!
    Is this one of the smelly ones?

    OdpovědětVymazat
  4. Kockandy: Já bych ho tak úplně nenazvala, ale líbí se mi :)

    Viennettka: Proč ty seš taková zaujatá proti neonkám?

    Nail Noir, AllThingsNails!: Yes, it's pretty :)

    Markett: jj sladký je!

    ChaosButterfly: It smells like any other nail polish :)

    Markétka: jj žvejka je dobré přirovnání (kor bez thinneru) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta barva je nádherná, ale na mě moc práce (ředění, několik vrstev nadlaku, odlakovávání třpytek) na lak, který mně vydrží den. Mám tedy jen asi 3 CC laky, možná by tento vydržel déle.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný, ten je tak pěkný. Taky ti ladí s novým pozadím a kytičkou (tvoje fotka?).

    OdpovědětVymazat
  7. Marion: To jsme na tom stejně, mně laky taky nedrží a hned druhý den se mi trochu uloupnou, ale ani mi to tolik nevadí, nevydržím mít stejnou barvu tak dlouho a jsem ráda, že můžu přelakovat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Day: Díky! Já ho mám už taky ráda :) S tím pozadím jsem myslela na to samé, jak se to barevně hodí. A fotečka je moje a dokonce není ani vyphotoshopovaná!

    OdpovědětVymazat
  9. Co já vim proč... Mám ráda výrazný barvy, ale zas ne něco, co by řvalo do světa "hele, já jsem se nudila a tak jsem si počmárala nehty zvýrazňovačem!" ;-)

    OdpovědětVymazat