středa 9. března 2011

Dare To Wear - Yellow Twist

Asi za to může sluníčko, které teď poslední dny krásně svítí, že jsem si nalakovala zrovna tento lak. Měla jsem prostě chuť na něco veselého a nápadného.
Nevím, jestli je to jen můj osobní pocit, ale zdá se mi, že mi sluší a hodně se mi na mě líbí. A přijde mi, že mu sluší i ty krátké nehty :)

Lakuje se dobře, ale přesto dělal trochu díry a ani ve třech vrstvách to není úplně dokonalé, ale to je vidět jen hodně z blízka. Navíc to dorazil můj nadlak Orly, který už začíná dost houstnout.

3 vrstvy s nadlakem Orly in a Snap/3 coats with Orly in a Snap topcoat:

Umělé světlo s bleskem/artifical light with flash:


Umělé světlo bez blesku/artifical light without flash:

Denní světlo bez blesku/daylight without flash:

12 komentářů:

  1. Tak tuhle barvičku rozhodně můžu!

    OdpovědětVymazat
  2. That just might be the perfect yellow. It looks beautiful on you!

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, to je ale barva! Ale kde se dá tahle značka koupit? Nikde v ČR jsem to neviděla.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se taky líbí, i nehty. Zrovna jsem přemýšlela o tom, že kromě Fiercely Fiony nemám žádný žlutý lak a přitom mám žlutou moc ráda

    OdpovědětVymazat
  5. I am a new blogger and follower - this is a beautiful yellow! I love to see that your nails are short also - it really suits you :) x

    OdpovědětVymazat
  6. Blanche: Já taky :)

    Nail Noir: Thanks!

    Zu: Že jo :) O tom, jak se dá tato značka sehnat v ČR jsem psala tu: http://miina-blog.blogspot.com/2010/12/dare-to-wear-love-potion.html

    sonidlo: Dík! Já mám žlutou taky ráda a tohle je moje jediná a právě jsem byla i dost překvapená a potěšená, že mi sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. LemonyEmily: Welcome and thanks! Currently, I prefer short nails :)

    OdpovědětVymazat
  8. This Dare to Wear is so pretty. I thought I had this one but mine is a yellow called Stockholm. Your post makes me want to wear mine soon. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Julianna: Přesně tak, na jaro super!

    Maki: Yes, it is :)

    AllThingsNails!: Thanks! I think this spring time is perfect for yellow :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná barva! Nedávno jsem si koupila podobný, ale na nehtech vypadal úplně jinak než lahvičce. Najednou se mi zdál tak nějak do hnědozelena a nic moc. :/ A máš pěkný blog. Jinak já mám nový o módě http://vfashionblog.blogspot.com/ , tak když budeš mít chvilku, kdyžtak se tam mrkni. Teprve začínám, tak budu ráda za každou podporu. :)

    OdpovědětVymazat