sobota 12. března 2011

Zoya - Tiffany

Tifanny je z Flame Collection ze zimy 2010. Jsou to měděné, zlaté a broskvové mini šupinky, které ovšem vůbec nejdou k mému tónu pleti, což je mi to celkem líto, protože samotný lak v lahvičce se mi docela líbí a navíc se moc hezky lakuje. Ve skutečnosti na mě lak pořád vypadá tak, jako je na fotkách ve stínu. Ta hodně měděná barva není vidět - jen ta jemně broskvová s trochou zlaté.

2 vrstvy bez nadlaku/2 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


8 komentářů:

  1. Škoda škoda, ten lak měl potenciál...

    OdpovědětVymazat
  2. Hele to není tak hrozný, na mě to bylo horší...

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím, ta barva je taková nějaká mdlá...

    OdpovědětVymazat
  4. Dejnicka: Jj, v lahvičce vypadal slibně :(

    Il blog di Ivana: Thanks!

    Day: :D Asi si to dokážu představit!

    viennettka: Přesně tak na mě vypadá, fujky!

    OdpovědětVymazat
  5. to je krásná barva, mám ráda takovéhle třpytivé :)

    OdpovědětVymazat
  6. love the colour! you have a really nice blog! xx

    OdpovědětVymazat
  7. Mirabelle: Je hezká, ale mně absolutně nesluší :)

    Melina: Thank you!

    OdpovědětVymazat