pondělí 18. dubna 2011

Color Club - Space Case

Už se vám taky někdy stalo při vybalování nových laků z balíčku, že vám jeden z nich naprosto vyrazil dech svojí krásou? Tak já tohle měla právě u Space Case. Měla jsem jich objednáno celkem asi 8, ale všechny šly naprosto stranou a neustále jsem zírala na tenhle. A kdyby nebylo asi 11 večer, tak bych ho okamžitě nalakovala :)

Popsala bych ho jako žvýkačkovou neonovou růžovou s jemně zeleným perleťovým shimmerem a spoustou holografických třpytek. Lakuje se moc dobře, stačí 2 vrstvy, ale jsou vidět konečky nehtů, takže na fotkách mám 3 a úplně kryje. 

No prostě zařadil se do mojí top 10 :)

3 vrstvy s nadlakem Orly in a Snap/3 coats with Orly in a Snap topcoat:

Na sluníčku/sunlight:



Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


12 komentářů:

  1. Wau, tak ten teda je!! Krása, ten asi musím mít, i když jinak CC moc nemusím (mě se nevím proč hrozně nelíbí ty lahvičky :)))

    OdpovědětVymazat
  2. panebože!!! ten chci! já mám CC docela ráda, nemám od nich moc laků,ale s těmi,co mám, jsem spokojená. Ale tohle je prostě kombinace všeho,co mám ráda: D: růžová, holografické třpytky a znova růžová :D

    OdpovědětVymazat
  3. Gorgeous! This is my fave from the collection.

    OdpovědětVymazat
  4. Juuuuu, tak ten je rozkosny!!!! Neviem si v ňom síce predstaviť ešte aj ten zelený shimmer, ale je vážne super.

    OdpovědětVymazat
  5. Dashulka: Jednoznačně ho kup, uvidíš, že lahvička ti vadit přestane :D!!

    viennettka: Správně!

    Ivana: I love it!

    lovelyhair: Já mám taky CC ráda a tenhle jednoznačně MUSÍŠ mít ;)

    Nail Noir: This is the best pink ever ;)

    Veve: Je krásný a ta zelenkavá perleť je hodně schovaná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten zní dobře! Přemýšlím, že mám od CC zatím snad jen jeden lak :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lak mě moc nezaujal, ale ten tvůj příspěvek je krásný:-)

    OdpovědětVymazat
  8. sonidlo: Já mám CC dost ráda (hlavně teda kvůli ceně :D)

    Dejnicka: Děkuju :)

    OdpovědětVymazat