pátek 22. dubna 2011

Essence - Circus Confetti vs. Milani - Gems vs. Lippmann - Happy Birthday

Jen tak mimochodem, toto je můj 100. příspěvek :)

Tak a teď malé rychlé srovnání, ke kterému mě "donutil" hlavně lak Essence. Byla jsem zvědavá, jak si povede v konkurenci Lippmanna a Milaniho, protože v lahvičce je rozdíl jen minimální.

Na první pohled je vidět, že Essence má menší velikost glittrů, ale to, jestli bude krýt stejně jako kolegové, se nedalo z lahviček poznat. Ohledně barev glittrů nevídím rozdíl, snad jen Essence má trochu více fialových. Navíc obsahuje nejvíc těch maličkých zlatých, ty zbylé dva laky neobsahují.

Na závěr ještě dodám, že Milani Gems jsem ještě na nehtech neměla nalakovaný.

Vše foceno na denním světle/daylight:

Nejdříve lahvičky ...

1 vrstva/1 coat:
Essence kryje nejméně, Milani a Lippman tak nastejno...

2 vrstvy/2 coats:
Essence stále kryje nejmíň, Milani mě hodně překvapil, protože při druhé vrstvě se uchytlo hodně glittrů, u Lippmannu o něco méně...

3 vrstvy/3 coats:
No a tady je s konečnou platností vidět, že Essence má pořád veliké "díry", zato Milani kryje pořádně a Lippmann zůstal tak na půli (tři čtvrtě) cesty :)

Celkově musím říct, že mě moc potěšil Milani, jak moc kryje a pěkně se lakuje. Vlastně u všech jsem prostě lakovala a nemusela pošťuchovat glittříky kamkoliv a oni se samy takhle usadily. 

Ale zřejmě mým favoritem zůstane navždy Lippmann (fotky na nehtech tady), protože za prvé to byl můj první a za druhé má nejkrásnější lahvičku.

12 komentářů:

  1. Já jsem pořád toužila po glitrových lacích, tak jsem si pořídali dvě Chiny, Medallion a Novu myslím, no......co k tomu říct, mně se glitrové laky strašně líbí na nehtech,ale štvou mě dvě věci,jednak to krytí, takže Essence bych určitě nebrala, jedině jako top coat, a potom odlakování, bez alobalové metody je to o nervy. Jinak ale vypadají krásně, takže holt se člověk musí obětovat :D, tady z těch tří mě nejvíc taky zaujal Lippmann a na nehtech se mi u tebe moc líbí, dokonce bych ho ani nemusela vrstvit přes něco, což je u mě div, vypadá jak ohňostroj :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Super srovnání!! Tak teď konečně můžu říct, že se mi nejvíc líbí... Milani! U Essence mi vadí ty malinké zlaté třpytečky a u Lippmanna že některé malé červené mají tvar čtverečku... Takže Milani vede, ale mám smůlu, budu se muset spokojit s Essence.
    Gratulace ke stému příspěvku, doufám, že jich bude ještě nejméně 10x tolik! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. I like all of them actually. I like to wear glitters over dark shades, so I don't mind 'holes' that much. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. lovelyhair: Naprosto souhlasím, mě alobalová metoda taky nebaví, ale co se dá dělat :) a myslím, že některé glitrové laky kryjí dost dobře (viz Milani), ale chce to holt hledat...

    viennettka: Dík, já jsem se k němu dokopávala celou dobu, co mám ten Essence, ale děsně mi nechtělo, tak jsem sama ráda :) A těch čtverečků u Lipp. jsem si nějak nevšimla, asi jsem zaslepená láskou :D

    Rose Sélavy: I understand that you do not mind holes :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo a viennettko děkuju za gratulaci, ale 10x tolik, no neděs mě, kdo má ty texty pořád vymýšlet :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dost dobré, jelikož skoro nic z netu neobjednávám, tak budu nucena si zajít pro Essence :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. An, já myslím, že si pro Essence určitě zaskoč, protože za ty peníze tím nemůžeš vůbec nic zkazit :D

    OdpovědětVymazat
  8. nevim jestli si to jen nenamlouvám protože ho jako jedinej mám, ale mně se asi nejvíc líbí ten essence. líbí se mi že tolik nekryje, hodlám ho používat jako takovej něžnej topcoat, pár barevnejch puntíků hozenejch do vzduchu, to by ty ostatní dva zazdili. tak tos mě potěšila!

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě je Essence nejlepší na vrstvení díky tomu nekrytí, jenže mě vrstvení moc nebere, takže proto zvítězit nemohl.

    OdpovědětVymazat
  10. No já těch postů budu mít za chvíli 300... Taky mám kolikrát problém něco napsat, ale vždycky můžeme zveřejňovat jen fotky, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já moc nemusím velké glitry jako celistvou vrstvu, připadám si v tom tak nějak divně....proto u mě tedy vyhrává essence....u mého lakování byl naopak problém, že jsem chtěla, aby jich tam šlo ze štětečku na nehet co nejmíň, aby to bylo opravdu sem-tam puntík

    OdpovědětVymazat
  12. To je bezva článek, já ty glitry vůbec neznám a takto se mi aspoň přiblížily, jsou hezké všechny :)

    OdpovědětVymazat