čtvrtek 28. dubna 2011

Estee Lauder - Extravagant Night

Do nedávna jsem měla jen jednu zkušenost s lakem Estee Lauder a ta už je nejmíň 2 roky stará, takže jsem byla na tenhle dost zvědavá. Moc se mi navíc líbí EL lahvičky. 

Z fotek to ani tak nevypadá, ale barva základového laku se mi zdá hodně vodově černá (nebo hodně tmavě fialová, když z toho nakonec vzniknou fialové nehty :) a v ní jsou menší červené a růžové minišupinky a větší stříbrné. Lakuje se normálně, akorát mi nějak nevyhovuje víčko, špatně se mi drží, ale jinak mu nemám co vytknout. Velmi příjemné překvapení a ve skutečnosti je barevně mnohem hezčí než na fotkách.

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


10 komentářů:

  1. Mně se moc líbí už i na fotkách, takže ve skutečnosti to musí být krása!

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím se Soňou, jestli je realita ještě lepší, musí být nádhernej!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, je fakt pěknej! Sice mi na fotkách přijde spíš hnědej,ale já ráda i tmavě hnědý laky, natož ty fialový,takže ve skutečnosti musí být parádní! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Soňa, viennettka, lovelyhair: Já tu barvu nějak neumím popsat, ale je hodně neobvyklá a krásná :)

    Thanks all for your comments!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je krásný, jen tě poprosím příště nějaký hnusný ať ho zase nechci.
    Mimochodem jak je na tom s výdrží? Já jednou měla jeden od estee a strašně se loupal, už ten den, takže se dalších nákupů bojím, ale tenhle by stál za úvahu.

    OdpovědětVymazat
  6. Dajánko, tak to se ptáš na špatném místě, za prvé jsem ho lakovala jen pro focení a za druhé mně se loupe skoro všechno hodně brzo, takže s tím neporadím. Nicméně ho můžu zapůjčit na vyzkoušení ;)

    OdpovědětVymazat