sobota 2. dubna 2011

OPI DS - Sapphire

Ve skutečnosti by to má být světle modrý holograf, ale ať jsem se snažila jakkoliv, pořád mi vycházela spíš šedivá. Na sluníčku je naprosto úžasně holografický, ale při denním světle bez sluníčka je to celkem normální světle šedá (viz foto ve stínu), a tak se na mých nehtech tvářil celý den v práci. Navíc se mi zdál víc holografický v lahvičce než na nehtech. Takže  doporučuji nosit jen venku při sluníčku, pak si ho můžete pořádně užívat :)

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:




Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


3 komentáře:

  1. Jsem asi divná, ale daleko více se mi líbí ve stínu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí na všech fotkách, prostě protože je to HOLOGRAF!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dashulka: Fakt jo? Tak to jsi asi opravdu divná :D

    viennettka: No já jsem si to myslela, že se ti stejně bude líbit, od milovnice holografů je to vlastně povinnost :)

    OdpovědětVymazat