čtvrtek 7. dubna 2011

OPI - Hot & Spicy

Oranžový - spíš tlumenější lak z Hong Kong kolekce z roku 2010. Za zapůjčení děkuji Day.
Docela dost se mi líbí, ale nakonec jsem si z této kolekce koupila A Good Man-darin Is Hard To Find, ale třeba někdy dojde i na tento :) Lakování bezproblémové, moje nalakování příšerné!

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


16 komentářů:

  1. Taky jsem si koupila Man-darin je to úžasný lak :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář,že jsem normální :D,můžu se zeptat kolik máš asi laků :) ?

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jsem na to rychle koukla, tak jsem na tom podobně, mám jich cca 200, ale z toho asi půlka je nevyzkoušených :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten jsem měla od Day taky půjčenej, ale nějak to nebylo ono, oranžová není pro mě... Btw jestli máš půlku nevyzkoušených, tak jich máš 300 :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Rejpale! Já to brala fakt jen od oka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný :))), vypadá na tobě lépe než na mě. Nemá nějaké kratší nehty?
    Já ty laky rychle točím, já jich mám jen cca 120 a mám nevyzkoušené dva, ale několik set fotek na fleshce, které bych as měla někdy publikovat.

    OdpovědětVymazat
  7. Day: Tyhle fotky už jsou starší, teď mi stačily trochu narůst :) To já to zase flákám, mám nafocený už jen tvůj Chanel (a to ještě taky příšerně), i když mám o víkendech volno, tak se mi do toho nějak nechce!

    Meg: Ano! Máme stejný názor :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Na oranžovou fakt pěkný lak! jdu si vygůglit ten co sis koupila;-)

    OdpovědětVymazat
  10. To je dobry, já jdu zrovna lakovat Man-Darin :) Ten je moje láska :D Hot a Spicy už nemám, byl sice hezký, ale taky se mi zdál takový tlumený, ke mně prostě neseděl...

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si Hot&spicy koupila od Dashulky jen tak do počtu, oranžovou fakt nemusím. Jenže tenhle lak se stal mojí láskou, lakuju ho hrozně často, je skvěle optimistickej a vypadá to, že spolu strávíme jaro i léto :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to máš Blani asi ten můj původní :D To je dobře, že se ti líbí!

    OdpovědětVymazat
  13. Nemám ráda oranžové laky a tohle je kupodivu varianta, která se mi hodně líbí, dokonce tak, že bych ho nosila a i si ho koupila líbí se mi právě to, že je tlumenější.

    OdpovědětVymazat