středa 11. května 2011

Deborah Lippmann - Boom Boom Pow

Po delší mnou nezaviněné odmlce vám ukážu jeden zlatý kousek od Deborah Lippmann - někde jsem vyčetla, že by měl obsahovat 24 karátové zlato. Skládá se z klasických lippmannovských velkých a menších šestiúhelníčků a minišupinek. Líbí se mi, ač samozřejmě moc nekryje. Vrstvit jsem ho nezkoušela, protože mě to nebaví :)

3 vrstvy bez nadlaku/3 coast no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


7 komentářů:

  1. Aaaach... ty a tvoje pecky jste mi chyběly :-D Ale já bych ho navrstvila... přes nějakou fialku třeba!

    OdpovědětVymazat
  2. Budu ti říkat zlatíčko;-)
    Kam na ně chodíš?

    OdpovědětVymazat
  3. Já souhlasím s viennettkou,taky bych to spíš navrstvila, přiznávám dobrovolně,že takhle mě nenadchnul, evokuje mi to zlato žluté nehty, takže pro mě fakt spíš přes něco,ale jinak je samozřejmě nádhernej!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, dejte mi s tím vrstvením pokoj, vždyť sem psala, že mě to neba :D No ale jestli se k vám ještě někdo přidá, tak to snad budu muset udělat!

    Dejni tento mám z eBay a děkuji, to je tak milé, potěšila jsi mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to jako zlaťáčky! A to já mám ráda (penízky), takže líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, jako obvykle si nezklamala, připisuji na seznam. Mě se zase líbí a moc a vrstení mě taky neba.
    Přijde mi, že je docela krycí, já teď zkoušela Glitter in the air a to je teprv opruz nen není škutečně vůbec vidět.

    OdpovědětVymazat
  7. Borůvka: Penízky mě teda nenapadly, moc hezké přirovnání, mám ho ještě radši :)

    Day: Děkuji :) Ohledně vrstvení i krytí s Tebou naprosto souhlasím.

    OdpovědětVymazat