neděle 26. června 2011

China Glaze - GR8

Poněkud starší fotky holografu GR8 z OMG kolekce. Už si toho o něm moc nepamatuju, ale ke krytí stačily jen 2 vrstvy, ve stínu je jeho barva taková nijaká, vypadá trochu jako vybledlá hořčice, ale na sluníčku krásně holografuje.

2 vrstvy bez nadlaku/2 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


6 komentářů:

  1. Lovely gold! I like the holo effect :)

    I tagged you with the Sunshine Award :)
    http://wackylaki.blogspot.com/2011/06/sunshine-award.html

    OdpovědětVymazat
  2. tak tohle je zrovna barva, kterou bych asi nemusela, jednak nějak nejsem fanda holografů, mám jen jeden a vydží mi hezký tak dvě hodiny, všechny se mi hned loupou u špiček, a pak tahle hořčicová barva by mi katastrofálnš neslušela....ale jinak nechápu,jak to děláš, že tobě jdou snad všechny barvy.....

    OdpovědětVymazat
  3. Anutka: Thank you!

    lovelyhair: Tohle opravdu nebude barva pro každého, ani na mě nevypadá nějak extra, pokud to není na sluníčku :)

    OdpovědětVymazat
  4. This is very beautiful I loved You have good taste! Yeah

    It would be an honor to have her as a follower!!!

    My blog is about nail,
    http://unascolores.blogspot.com/

    xx

    OdpovědětVymazat