neděle 12. června 2011

Color Club - Volt of Light

Taky mám poslední dobou moc ráda neonky, takže dneska ukážu Volt of Light. Neonová žlutá s modrým (nebo zeleným) shimmerem, což jí ale podle mě ubírá na kráse. Ten shimmer mě nějak ruší, a co mi ještě vadí je, že moc nekryje, ale lakuje se dobře. Tak kdybyste někdo věděl o žluté neonce, která dobře kryje a nemá žádný shimmer, sem s ní :)

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


9 komentářů:

  1. Jéj to je moc pěkná barvička na léto! :)

    OdpovědětVymazat
  2. zrovna dneska prokrastinuji a jen tak letem světem jsem narazila na tento: http://a-littleobsessed.blogspot.com/2011/05/summer-nails-ciate-mojito.html

    jako není to moc neonové, není to ani podobné barevně nějak významně, ale ta barva ve mě vyvolala takový letní lehký pocit, stejně jako ta tvoje...

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím s tebou, bez toho shimmeru by byla ještě hezčí!

    OdpovědětVymazat
  4. S tim shimmerem vypada fakt prilis do zelena, ale jinak hezka, myslim, ze na leto akorat:)

    Sleduju tvuj blog.)

    OdpovědětVymazat
  5. když tobě sluší snad všechny barvy! :D ale jinak ti teda řeknu,že lak sám o sobě se mi nelíbí vůbec, tohle není moje barva :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dasdusha: To souhlasím!

    trb: Dík za tip, ale tahle je moc zelená a moc ne-neonová, takovou momentálně nehledám.

    Jitulika: Ano, ano, kdyby se tak dal nějak odstranit :D

    Martina: Zkusím ji ještě na nožky, třeba se bude lépe vyjímat tam :)

    lovelyhair: To chápu, není pro každého, ale je fakt, že na mě se mi dost líbí :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se zase líbí asi jen kvůli tomu, že obsahuje ten shimmer. Protože neonku bych si nekoupila a už vůbec ne žlutou, ale tahle je "jůů"!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten lak vypadá jak, když je mu blbě:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Elvie: Co máš proti neonkám, náhodou na léto jsou super :)

    Dejni: Kuš! Je pěkně neonovej :D

    OdpovědětVymazat