pátek 17. června 2011

Deborah Lippmann - Glitter in the Air

Vůbec jsem ho nechtěla, zdál se mi takový nijaký, až mi Viennettka psala, že je krásnej a unikátní, že žádný takový lak neexistuje. No a tak to ve mě začalo hlodat a navíc už je skoro nesehnatelný. Takže nešlo odolat a zakoupila jsem si taky jeden kousek.

Barva je velmi světle modrá s růžovými a modrými šestiúhelníčky a malinkými třpytkami. Při pohledu na lahvičku jsem si říkala, že by třeba mohl krýt v rozumném počtu vrstev, ale omyl.  Namatlala jsem jich 5 a stejně jsou konečky nehtů vidět. Navíc jsem měla docela problém s lovením glittříků, nějak se jim ven nechtělo, takže na nehtech jsou dost v chaosu. Ale i přes 5 vrstev celkem obstojně zaschnul. Vrstvit na jiný lak jsem ho zatím nezkoušela, ale určitě se na to bude hodit víc. Ale i tak jsem ráda, že jsem nakonec dala na Pétina slova a koupila si ho.


5 vrstev s Orly Sec n Dry/5 coats, Orly Sec n Dry topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


18 komentářů:

  1. Ta já ho mám doma a tedy těžké zklmání, do 5 vrstev jsem to nedotáhla, štvalo mě jak ty glitry zůstávají v lahvičce a nejdou na nehet. Přes jiný lak sice ujde, ale problém s glitry je stejný...Ale sluší ti.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale je to vážně hrozně zajímavá a pěkná barva, ale PĚT vrstev?! Tak to neni nic pro mě, to bych si hodila mašli, když dávám tři, tak nadávám.....

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, přemýšlím jestli jsem to někdy u nějakého laku dotáhla až na pět.. Čtyři určitě, ale pět najednou asi néé, jsi borec!:-D
    Ale chápu, ta barva je fakt unikátní, ještě jsem druhou takovou neviděla a ty špičky už skoro vidět nejsou;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ve flaštičce se mi líbí a na nehtech moc ne. I mě se někdy povedlo s levnějšíma značkami udělat i pět vrstev, ale lak stejně moc neschnul. :D

    OdpovědětVymazat
  5. pět vrstev?! no tak to nevím jestli bych na to měla nervy. :-) ale zase je fakt,že je krásnej a líbí se mi. možná na to vrstvení bude lepší. ale fakt je super

    OdpovědětVymazat
  6. Občas se mi líbí a občas ne. Na tobě se mi líbí! Ale asi bez něj dokážu žít ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Love your new banner! I really, really wanted to love Glitter in the Air, but it just seems too washed out to me. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Připomíná mi miminkovský povlečení :-))))

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi blázínek, mě by ani nenapadlo nosit ho samotný :-) Šetřím si pro něj Essie Borrowed Blue - prodávající napsala, že ho znova vystaví, tak budu číhat a snad ho taky ulovím protože je úplně úžasnej a v malém množství a nepravidelnosti glitrů vidím právě jeho kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Day: To je dobře, že nejsem jediná, jako barva a tak je fakt super, ale už se vidím, že mě stejně to vrstvení nebude bavit, a matlat ho samotný... no nevím, spíš nee.

    Lovelyhair: Jo tak pro Tebe určitě není, radši to ani nezkoušej :D

    Dejnicka: Haha, dík, jako on šel lakovat v pohodě, no ale je fakt, že jednou to vrstvení stačilo :)

    Aneta: Tenhle schne docela dobře, ale jinak mám podobný dojem :)

    Ivana: It's too sheer and the glitters don't want to go out of the bottle :(

    Jitulka: Vrstvení je jediná možná cesta :(

    Borůvka: Jj, tak to chápu a myslím, že se bez něj dá v pohodě žít (teda hlavně vzhledem k ceně) :)

    Varnish Vixen: Thank you! For me this polish is disappointment, too sheer and most of the glitters are in the bottle forever :(

    Markett: Chi, tak to by mě teda fakt nenapadlo :D

    viennettka: Na tenhle Essie jsem taky myslela na navrstvení, no uvidim, jestli se k tomu dokopu. Tak doufám, že ho ulovíš ;)

    MissTaken: Barevně je dobrej, ale jinak nic extra :)

    OdpovědětVymazat
  11. No co, ten ti tááááák závidím! asi si ho taky musím pořídit....takže holky, kdybyste se ho některá zbavovaly.... :)

    OdpovědětVymazat
  12. this color is so interesting and gorgeous! i'm going to buy it today!!! thanks for stopping by!

    OdpovědětVymazat
  13. Aw I love the way this polish looks :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem na něj přišla před pár dny na netu, ale nevím kde ho sehnat, nikde ke koupi aspoň v Evropě jsem ho nenašla. A nechat si posílat lak na nehty z Ameriky se mi tedy nechce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel podle mě se dá sehnat jedině v USA, jedině zkusit sledovat evropský eBay, kdyby se tam náhodou objevil, ale tomu moc šancí nedávám.

      Vymazat