čtvrtek 23. června 2011

Kleancolor Chunky Holo Bluebell over OPI Dating a Royal

Konečně jsem se dokopala k nějakému vrstvení, tentokrát za to může Kleancolor, protože jejich Chunky laky se mi děsně líbí, takže jsem je musela mít i přesto, že jsem věděla, že bude to vrstvení potřeba.

První úlovek je Chunky Holo Bluebell, základní barva vypadá jako tmavomodrá, ale samotná na nehtu není skoro vůbec vidět. Nejhezčí jsou samozřejmě na něm šupinky měnící barvu od oranžové (ta je vidět nejčastěji) na žlutou přes zelenou a možná i růžovou. Co jediné je trošku na obtíž, že děsně smrdí.

Nakonec jsem se rozhodla ho navrstvit přes modrou barvu, ale rovnou říkám, že jsem na jeden prst nejdřív zkoušela přes černou a je to skoro hezčí :)

A ještě nakonec, pokud by někdo nevěděl nebo ho to zajímá - laky Kleancolor (a další lakové i kosmetické značky) se dají za velmi rozumnou cenu zakoupit v shopu BeautyJoint.com. (Já si kupovala 4 laky a 4 rtěnky, vešla jsem se do bezdph limitu, balíček došel asi za 10 dní, jediný nezdar byl, že jeden lak byl rozbitý, resp. zřejmě byl rozbitý už když ho balili, ale ono to v podstatě nešlo poznat, já na to přišla, až když jsem ho chtěla otevřít a on se mi rozpadl v ruce).


3 vrstvy OPI, 2 vrstvy Kleancolor, nadlak Seche Vite/OPI 3 coats, Kleancolor 2 coats, Seche Vite topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


Omlouvám se za konečky, Seche mi je opět trochu sežral.

20 komentářů:

  1. oops! a jsem ztracená. zrovna nedávno jsem zkoumala kde kleancolor koupit a nepřišla jsem na to. tos mi neměla ukazovat. už projíždim barvy. tuhle tvojí určitě potřebuju, hmm, a nemáš mezi těma dalšíma nááhodou holiday jingle? fuck, potřebuju jich nejmíň dvacet, všechny zábavný glittříky...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhernej třpyťáček! Má skvělou barvu..erm..barvy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Another beautiful flakie! I love this!

    OdpovědětVymazat
  4. Toto je pre mňaaa ;-) a diki za typ na stranku!

    OdpovědětVymazat
  5. I've been seeing a lot of these KleanColor polishes lately and I looove them :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anna: Taky jsem dlouho zkoumala, kde k nim přijít, naštěstí jsem to náhodou vychmátla na nějakým blogu (bohužel si nepamatuju který). Holiday Jingle nemám, vzala jsem toho napoprvý málo, co kdyby byly nějaký problémy.

    Meg: To teda jo!

    Varnish Vixen: I love it too :)

    Čajova: Není zač! Je krásný, viď :)

    OdpovědětVymazat
  7. Biba: Yes, I'm in love with Kleancolor polishes too ;)

    ChaosButterfly: Thanks, this is really nice and fun!

    OdpovědětVymazat
  8. no tak to je teda nádhera, ty odlesky! jdu na to mrknout, co tam maji.....

    OdpovědětVymazat
  9. No to děkuji pěkně :) jdu taky šmejdit :-)

    OdpovědětVymazat
  10. no ten je:-)! moc hezký:-). dík za odkaz, jdu prolézt, co tam mají:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Že já tam vůbec lezla, potřebuju asi tak polovinu z nich! Doufám, že tam nechají do výplaty tu 50% slevu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné..a super tip..už sem si vybrala..:D

    OdpovědětVymazat
  13. Já tě nesnáším, tam maj takových krásných červených!!! (Nemáš náhodou nějakou?) A maj i paypal, z toho už se nevykroutím..:-D Akorát jsem nenašla poštovné, to se ukazuje až při házení do košíku? Kolik vyšlo? Jo a všechny holo jsou nekrycí?:-( Já už se zaradovala, že to jsou normální holografy...

    OdpovědětVymazat
  14. Dejnicka: Červený nemám, mám růžový holo a ten podle mě kryje ve 3 vrstvách (ale zkoušela jsem jen v rychlosti na malíček). Poštovné se asi ukazuje na konci, to si nepamatuju, ale za věci v hodnotě 14,96 dolarů jsem platila poštu 11,39.

    Jinak jsem ráda, že se vám to líbí a ještě radši, že budete nakupovat taky a nebudu v tom s mojí peněženkou sama :)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky se přidávám do klubu a jdu Ti jdu vyčinit za ten odkaz! Snažím se přesvědčit sebe sama o tom, že se mi na Keancolor strašně nelíbí ty jejich lahvičky, ale nefunguje to.

    OdpovědětVymazat
  16. Žirafka: Jen pěkně nakupuj, já mám vždycky výčitky svědomí, tak budu zlá a ať to trápí taky někoho se mnou :) Já si těch lahviček ani nevšimla, protože jsem pořád jen civěla na ten obsah!

    OdpovědětVymazat
  17. I have this as well! SOO gorgeous! I love it.

    OdpovědětVymazat
  18. Je moc pěknej :-) škoda, že to není dostupnější...

    OdpovědětVymazat