pondělí 20. června 2011

Mini Giveaway *UKONČENO/CLOSED*

Tak a mám tu moji první giveaway! Je to tedy jenom mini, protože budete moci vyhrát pouze miniaturky OPI laků z Pirátské kolekce (jeden má 3,75 ml): Skull & Glossbones, Planks a Lot, Sparrow Me the Drama a Stranger Tides (všechny z předchozího postu), tudíž jsou všechny jednou nalakované na moje 4 nehtíky :).

A teď pravidla:

1. Zúčastnit se může kdokoliv, je nutné mi zanechat níže v komentáři kontaktní emailovou adresu.

2. No a pokud se vám bude chtít, můžete mi taky napsat třeba jaký lak máte zrovna nalakovaný, nebo co jste si naposledy koupili pro radost, nebo co jste dnes vařili k obědu (i s receptem :), nebo co právě čtete za knížku... no prostě fantazii se meze nekladou!

Giveaway končí 30.6.2011 ve 20.00 hodin.

"Vyhraj nás!"

51 komentářů:

  1. If anyone can join, hope that means it's open internationally :)

    I follow as Biba.

    barbara(dot)skledar (at) gmail(dot)com

    Well, I bought few more highlighters and blushes and I really shouldn't have. Oh, I really don't know when I will use them up...

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se strašně libí tahle kolekce pirátů,tak zkusím štěstí :). Na nehtech mám právě Opi-A Good Man-Darin Is Hard To Find,je můj nejoblíbenější a už mi skoro dochází.

    Hrozně by mě zajímalo,kde se dají sehnat mini Opi ?

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Biba: Yes, it's open internationally :)

    Kockandy: Já mám tyhle jediné a jsou z eBay :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná kolekce, ten fialový lak je nádherný! Tak zkusím svoje štěstí.Dneska mám na sobě můj milovaný OPI Cajun Shrimp :)

    ordinarylife@seznam.cz

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. I'd looove to enter, follow you via GFC as Ivana (ivana dot ristic88 at gmail dot com). :)

    I ate "čevapčiči" today, don't ask me for a recipe, I can't cook, my mom prepared it. :D It was yummi. :P

    Thanks for this awesome opportunity! :*

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kolekce je nádherná! Momentálně mám na nehtech levandulový lak z H&M a pro radost sem si nekoupila dlouho nic. Šetřim na OPI lak v plné velikosti ;)
    tellisecek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ok, tak ty už můj úchylný mail znáš, tak co, no =D
    Na nehtech mám OPI Last Friday Night a je to šupa! A na oběd byla krupice, takže recept vynechám :D To totiž vaří děti už ve školce, no.

    barka.lakoma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Super výhra :)Nalakováno mám China glaze Tantalize Me.
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jako poslední jsem četla dějiny psychologie, ale to tě asi nevytrhne...a zrovna mám nalakovaný OPI - Suzi & The Lifeguard, protože jsem si dneska (na 12cm podpatcích!!!) byla pro maturitní vysvědčení a chtěla jsem něco, co by mi ladilo k růžovým šatům :). Chystám se ale brzo vyzkoušet Coloramu od Maybelline, co mi zase ladí k jiným šatům :-D

    marketa.jas@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné barvičky. Já teď zkousím od NYC, permanent pink. Špatně kryje, špatně schne :-( Ale za tu cenu.... :-D
    jitka.holeckova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ty jsou krasny!!!no ja jsem dneska nevarila,ale mela jsem zkousku:)))a mam nalakovany koralovy lak:))
    http://sienastyle.blogspot.com/
    siena.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Thank you for the giveaway!
    pchelka217@gmail.com
    I bought Misa Heaven White yesterday)))

    OdpovědětVymazat
  13. Teda tohle není žadná mini giveaway, ta cena je luxusní :-) Já mám nalakováno OPI You don´t know Jacques suede, dlouho jsem ho neměla a dneska jsem si na něj vzpomněla. K obědu jsem měla chleba s paštikou (recept: vzít chleba, chleba namazat máslem a paštikou a sníst) a koupila jsem si pro radost tričko, podprsenku (všechno v HM a všechno ve slevách) a láhev vína :-)
    blancheee.blogspot@gmail.com

    PS: pro Kockandy, ty mini laky se dají koupit i na aukru.

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem měla dneska špatný den, jakože opravdu špatný. jedla jsem v kfc (recept je prý tajný), jedla jsem chleba s máslem a pila jsem kolu.
    nalakované nemám nic, takže z toho je jasné, že nové laky potřebuji...
    terebe0@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. I'd like to enter too =). Thank you for the opportunity =). These colors are to die for =)

    My mail is: dolores dot zimerl at gmail dot com

    Thank you again =)

    OdpovědětVymazat
  16. Very nice giveaway!

    GFC Irena B
    email zaskiax@gmail.com

    I just started to buy some stuff online, i ordered a nice 78 palette, INM top coat, and Sally Hansen Miracle Growth nail polish...At the drugstore i bought a Loreal Voluminous 5x mascara, Essence brown gel liner and a nail polish from Essence in color Hello Holo! :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji Míno a Blanche za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nic protože si piluji nehty, ale zíra bude v plánu asi RBL 360.
    Radost jsem is udělala BBkrémem, které chválila TRB,ten můj je od Kaneba a cena i s poštou 280 Kč, jen si nejsem úplně jistá, není li příliš oranžový. K obědu byla smetanová polévka s čerstvým hráškem domácí chleba a kohoutková voda. Čtu mimo jiné Pamatuješ Dolly Bellovou od Abdulaha Sidrana a asi 3 literární studie a dvoje dějiny.

    OdpovědětVymazat
  19. Ja mám Opi Show Must Go On. Najsamlepší lak na svete!
    Ale ani tieto nie sú na zahodenie... :-D

    zelenykrokodil@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Nalakovaný mám OPI Flashbulb Fuchsia, k obědu jsem měla smažák, knížek mám rozečtených víc, ale dnes jsem třeba dolouskala knihu Strach, která měla skoro 400 stran a na konci mi došlo, že tam o strachu vůbec nic nebylo a tudíž se mi na bakalářku absolutně nehodí... Pro radost jsem si včera koupila asi miliardu věcí a ještě víc se zadlužila :-) Třeba dvoje boty, svetr, tři tílka, troje náušnice, hrneček...

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. momentalne mam na nechtoch mini Coloramu od Maybelline v odtieni Urban Lemon za 1€ :))) Strasne sa mi paci odtien Mimosa od Chanelu, ale kedze si ho nemozem dovolit, tak aspon nieco podobne :)

    veri.soltesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. super cool !!! i'm wearing nubar reclaim, i'm am reading a memoir "cocaine's son",yesterday i had black bean tacos! email~pgreenlee@wi.rr.com. thanks

    OdpovědětVymazat
  23. ja som si dnes po dlhej dobe nalakovala nieco nie pastelove a konkretne E.L.F Hot pink :) A na veceru boli Chleburgery co vycaril frajer :D.
    moj mail je : artik.zuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. super giveaway! prave mam na nechtoch Barry M - Pink Flamingo ;)

    kiva_blog@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  25. markettka.l@gmail.com

    na nehtech mám historicky první povedená razítka a směsici několika třpytivých laků

    krásná to giveaway

    OdpovědětVymazat
  26. Yay!
    xloodiex at gmail dot com

    I have a story:
    I painted my nails last night with OPI's Siberian Nights. I put on 1 coat of base and two coats of the polish (no top) 5 hours before going to bed. I woke up with sheet marks :( I had to have it like that all day at work, it was horrible. I was itching to fix it. When I got home I put on one coat of a recent franken (that reminds me of MPJ). Problem solved! Now my nails and I are HAPPY :D

    OdpovědětVymazat
  27. Jéé, to je krásná rozdávačka!:-*
    Nalakováno mám Orly Pure petunia, mám teď nějaké období hledání nejlepší fuchsiovorůžovofialovoneobyklé barvy. K obědu jsem byla na rehabilitaci, takže nic:-D Zato večeře to řádně dohnala a bylo toho tolik, že to sem ani nemůžu napsat:-(

    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj:) Na nechtoch mam prave fialovy Essence Blossoms, a zmatneny.. :)
    absolutvejs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Tak zkusím štěstí :) Na nehtech mám modrý Essence 74 Fall for me :) A dneska na oběd to vidím na těstovinový salát ve fakultním bistru :D
    cinnynka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Páni, páni, parádní cena, děkujeme :),ani nevíš, jak moc chci vyhrát :D, tahle kolekce se mi totiž vážně líbí!Můj email:

    lovelyhair@email.cz

    A co mám nalakováno? Momentálně ujíždím na patelových odstínech, které prokládám neonkou a mám OPI Panda-monium pink a ted plánuju něco světle modrýho nebo fialkovýho, asi No room for the blues nebo What´s the cattitude od OPI, což jsou zárověn oba moje nejnovější úlovky :).....

    OdpovědětVymazat
  31. Připojím se také, za zkoušku nic nedám, ale při mém štěstí :-)

    Jitulikaaa@gmail.com

    Nalakováno mám CATRICE Forbidden Apple. Čtu Klub rváčů od Chucka Palahniuka a nějak sem se zasekla pár stran před koncem.Pro radost si kupuju skoro pořád něco, stačí maličkost a jsem šťastná jako blecha :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  33. Zrovna jsem se včera na tuhle kolekci dívala na ebayi, tak zkusím štěstí prvně tady:)

    Teď zrovna mám nehty nalakovány lakem Essie Tart Deco a prsteníčky lakem Essence Makes me weak a ozdobený glitrama - moc se mi líbí trend jiného prstenáčku!:) A co čtu? Teď zrovna učebnici do správního práva:D

    petulkaaa@gmail.com

    Promiň za ten předchozí smazaný komentář, zapomněla jsem připsat e-mail:(

    OdpovědětVymazat
  34. Oh what a cute giveaway!!
    I follow as ritterbraten
    Mail ritterbraten at gmail dot com

    I got CG Party Hearty on ebay yesterday!! I was chasing this polish for half a year..

    OdpovědětVymazat
  35. :) jé, ráda bych láčky zkusila, tak se připojím - co kdyby náhodou!

    jiskra.adeline@seznam.cz

    Zrovna odlakovávám krémovou šedivku Essence - Got a Secret a rozhoduju se, co místo ní.

    OdpovědětVymazat
  36. maizy@seznam.cz

    Takže :-) momentálně mám nehty nalakovaný lakem od Elfa - Rosy raisin. Naposledny jsem si koupila včera dva štětečky na oční stíny od Sephory. K obědu se chystám vařit kuře na červeno (kuřecí špalíčky se zprudka osmahnou, přidá se ocet, nechá se vyvařit, pak se přidá voda, sójovka, zázvor, cukr, sůl a nechá se to dodělat). A momentálně nic nečtu, čekám až konečně vyjde sedmý díl Školy noci :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Som hrozne rada, že sa môže zúčastniť ktokoľvek, všetci dávajú giveaway len pre GFC followerov a to ja nepoužívam, len bloglovin. A túto príležitosť musím využiť, tie farby sú krásne :)

    takže e-mail: mummy16@azet.sk

    A nalakované momentálne nemám nič (nepamätám si, kedy sa takéto niečo stálo naposledy), ale chcela som nechtom dať aspoň jednu noc na oddych. Ale plánujem dnes nalakovať Maybelline minicoloroma, odtieň Urban Colar (milujem tieto letné akcie za 1€) a ešte rozmýšľam možno o ombre mani, o ktorej som sa dnes dopočula prvýkrát! :D

    OdpovědětVymazat
  38. momentálne mám nalakovaný ultra violet od maybelline mini colo rama a spievam nanňho samé chvály, pretože jedna vrstva krásne drží päť dní. :) a k tvojmu blogu som sa dostala len nedávno a musím pochváliť tvoju kreativitu a laky!! :)

    hipisacka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Nádherné láčky, miluju tyhle tlumenější barvy, tak doufám, že budu mít štěstí :).
    Teď momentálně nemám nalakovaného nic, ale dneska jsem si udělala radost s "menší" objednávkou elf kosmetiky a tam laky nechybí, takže už vím, co budu lakovat až přijde balíček ;).

    magnifity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, nalakováno nemám nic, pokud se nepočítá pečující lak Nailtrition od Orly, ze zájezdu do Anglie jsem si přivezla pár věciček, např. úžasné kraťásky s motivem pelikánů, nějakou LUSH kosmetiku a v buse pravděpodobně zapomněla krém na kutikulu, protože ho teď nemůžu vůbec najít:-( Včera pro radost jsem si koupila v DMku Alverde peelingový sprchový krém a oranžový lak Urban Orange od Maybelline a čtu Murakamiho Konec světa a Hard-Boiled Wonderland. A protože po náročném výletě za hranice mám spací a "jedící" absťák, tak jsem se právě chvilku prospala a slupla trubičku a větrník:-)

    olivia@post.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj:-)
    nalakováno mám Nubar Reclaim:-), užívám si sluníčka a relaxuji před večerní brigádou:-)

    mejlík:
    color.beam@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. I follow as Simona. The last polishes I bought are 3 from the Papagena Limited Edition by Catrice. The first one I tried on is amazing. If you wish to check out my new born blog I'd be happy to see you there :) twiceasgood.blogspot.com
    My email is lightmistress@yahoo.com
    Thanks for the chance to win these awesome polishes!

    OdpovědětVymazat
  43. Růžový a fialový by mě zajímal :) Jinak já mám nalakované 3 vrstvy Essie Protein Base Coatu a nadlak.
    sonidlosnails@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ahojky, právě mám nehty nalakované růžovým neonovým lakem, který patří mezi mé oblíbené, dále mám ráde jené pastelové barvy, nemám moc ráda laky tmavé :-)
    JKosacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Verunka.787@seznam.cz
    A před hodinou sem si nalakovala černé nehty - lak GS :) krásně se leskne.. dodala jsem ještě nějaké zdobení :)

    OdpovědětVymazat
  46. tyhle barvy se mi opravdu líbí.... nejradší mám laky od essence...skvěle drží a barvy mají úžasné...jinak používám i essie...momentálně mám 52 you belong to me - essence...

    kate.vin_dys@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. I really love the colors from this collection, but where I live the collection isn't available anywhere. I just painted my nails with China Glaze Rain Storm, and I added some Golden Rose 70 top coat for a little bit of sparkle.
    My email address is crazy_for_giveaways@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  48. I follow via GFC under the name Minty
    bucsbabe105(at)gmail(dot)com

    I last bought six polishes off Beauty Joint for $15! I'm so excited because they are going in my giveaway for July. I got Kleancolor Chunky Holo Black, Chunky Holo Bluebell, Chunky Holo Fuschia and then NYX Girls Dorothy (2 of these) and NYX Girls Turks and Caicos.

    OdpovědětVymazat
  49. Zrovna mám two tone nails - Essie Coat Azure s S-He tmavomodrým :)

    MissTaken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: Sarah
    email: sarahkwoodall (at) gmail (dot) com

    I recently had Essie - One Day Without Blues on with a starburst of Kiss - Pearl Blue. :)

    OdpovědětVymazat
  51. Já nehty momentálně nalakované nemám, ale první láček vlevo by se mi mooooc líbil :P

    novakova.janis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat