pátek 10. června 2011

Nubar - Peacock Feathers

Tenhle lak je celkem zklamání, resp. jsem od něj jako od fialového nic nečekala. V lahvičce je to určitě duochrome, ale na mých nehtech se mu ty efekty moc nedařily. Musela jsem s nimi hodně natáčet, aby se vůbec ukázaly (viz 2. fotka), jinak byl na mě pořád jen fialový. Hlavní barva je tedy fialová a občas jde do zeleno/hněda. No nelíbí se mi, takže jsem ho měla opravdu jen na focení a hned musel dolů. Navíc si matně vzpomínám, že byl dost vodový.

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


7 komentářů:

  1. Duochromy od Nubaru jsou trochu vodovější, to jo. Ale ty barvy jsou perfektní! Já se na lakování Peacock Feathers moc těším ;) Dej mu šanci, když je tak krásný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lindo hein...
    azul, roxo ... lindo!


    Beijos ...

    Elaine
    http://useihoje.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. alluring_mum: Thanks, but this isnt't my favorite color :)

    Borůvka: Ta vodovatost by mi nevadila, ale je prostě fialový a to mu odpustit nemůžu! Navíc už je pryč :)

    Usei Hoje!: Thanks!

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě ti ale hrozně sluší a i se mi líbí, vypadá fakt jak páví peří, což už samo o sobě mi přijde natolik úchvatný, že bych se ho nezbavovala, pokud to zamýšlíš :)

    OdpovědětVymazat
  5. škoda, že je taký vodový, má úžasnú farbu!

    OdpovědětVymazat
  6. lovelyhair: Dík, ale mě se prostě ta fialová nelíbí, takže už jsem se ho zbavila :)

    Maya: Ale on zas tolik vodový není, to se dá úplně v pohodě přežít :)

    OdpovědětVymazat