neděle 19. června 2011

OPI - Pirates of the Caribbean

Dneska vám ukážu fotky všech laků z mini sady Opi Pirates of the Caribbean. Nejdříve tak všeobecně k celé mini sadě, všechno jsou to krémové laky, hodně tlumených barev, nic extravagantního a poutajícího pozornost. Lakovaly se úplně normálně, na všech fotkách jsou 3 vrstvy s nadlakem Seche Vite.

Skull & Glossbones
Je světle cementově šedá, na mých nehtech vypadá celkem dobře a zajímavě.

Denní světlo/daylight:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


Stranger Tides
Je také šedá, ale s nádechem do zelena, tahle barva způsobuje mým rukám trochu nevolnost, ale i tak se mi zdá nositelná.

Denní světlo/daylight:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


Sparrow Me the Drama
Je světle růžová s nádechem do šediva, asi ideální letní kancelářská barva.

Denní světlo/daylight:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


Planks a Lot
Vítěz této mini kolekce! Je to světlejší fialová opět s nádechem do šediva. Je zajímavé, že zřejmě ta šedivá způsobuje, že se mi tahle barva líbí  a vypadá na mých nehtech dobře. A to dokonce tak dobře, že vážně uvažuji, že si koupím plnou velikost, což je u mě u fialové barvy takřka zázrak :)

Denní světlo/daylight:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


Tak který je váš favorit?



22 komentářů:

  1. Pravdu povediac, úplne na vetvy nie som ani z jedného laku, ale o Planks a lot uvažujem. Možno si ho kúpim len aby som mala aspoň jedného zástupcu z tejto kolekcie.

    OdpovědětVymazat
  2. Protože tuhle sadu taky mám, favoritem mi jsou všechny.) ty dva khaki-béžové sice dávají rukám trochu mrtvolný vzhled, ale příležitostně - proč ne.) Většinou je nosím na rukou všechny najednou, každý nehet jinou barvou.

    OdpovědětVymazat
  3. I like Skull & Glossbones best! Trying to get my hands on the entire collection in the same order, but it seems to be impossible...

    OdpovědětVymazat
  4. u mě rozhodně Planks a Lot, je to krásná barva!

    OdpovědětVymazat
  5. Možná jsem měla koupit raději Planks a Lot než ty tři předchozí... No, pozdě :(

    OdpovědětVymazat
  6. Veve: No jsou to takové "obyčejné" barvy, ale Planks a Lot je dobrá volba :)

    Zu: Tak to chápu :) Já ji kupovala spíš jen na vyzkoušení a proto, že ty barvy nejsou nic originálního. A barevné nehty jsem měla nedávno, ale použila jsem Essie laky a vypadalo to moc dobře.

    oneinchnails: Skull is nice, but not the best for me, my favorite is Planks a Lot.

    Jitulika: Ano, souhlasím!

    sonidlo: Já bych doporučovala ho dokoupit, je fakt nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se moc líbí Skull & Glossbones...je taková...divně dobrá :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné barvičky, všechny! :)

    Sleduji Tě. .)

    OdpovědětVymazat
  9. líbí se mi Planks a lot, jinak mi barvy přijdou dost tlumené, až nijaké. Ale i takové barvy se hodí mít ve sbírce

    OdpovědětVymazat
  10. Markett: Výstižné :D

    Dasdusha: Děkuji a sleduji také :)

    OdpovědětVymazat
  11. Můj favorit je první a poslední,ale musím říct,že se mi líbí všechny, já jsem na tyhle tlumené zastřené barvy zatížená,takže uvažuju taky o nákupu.....

    OdpovědětVymazat
  12. MissTaken: Přesně tak, někdy je nutné lakovat nenápadně ;)

    OdpovědětVymazat
  13. lovelyhair: Pokud nemáš takových barev plný šuplík, tak je určitě doporučuju!

    OdpovědětVymazat
  14. Planks a lot přešel úplně mimo mě.. ale na to, jak nemám ráda fialový se mi tenhle moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  15. Mého favorita kolekce tam nemáš! Je to Steady As She Rose. Tady z těch mě zaujal Planks a Lot, moc ti sluší. Ty první dva se mi moc nelíbí, ale v zásadě bych celou tou mini kolekcí nepohrdla, mám miniaturky ráda a byly by to nové odstíny do sbírky :-) Tak snad je tentokrát na tom ebay stihnu. (Btw GITA je na cestě!)

    OdpovědětVymazat
  16. Markétka: Tak to jsi na tom stejně jako já :)

    viennettka: Já za to nemůžu, že ho do týhle minisady nešoupli :D Ale Steady si mi dle fotek taky docela líbí, možná ho vezmu rovnou ve velký velikosti. Gratuluju ke GITA, já na Tebe hnedka myslela, jak mi to přišlo do mailu, že ho zas mají :)

    OdpovědětVymazat
  17. Skull&Glossbones je prostě bomba! Já o něm pořád básním před sonidlem :D Ale mně se vážně líbí... A pak Planks a Lot :)

    OdpovědětVymazat
  18. Borůvka: No já bych takhle Skull nenazvala, ale není špatnej :D Ale Planks a Lot je lepší... :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tak mě se líbí dva poslední, ale favoritem zůstane Mermaid Tears, byť bych samozřejmě nepohrdla ani Stedy as she rose. Mě se třeba líbí Stranger tides, ale mám Essie Sew Psyched, takže jsem odolala.

    OdpovědětVymazat
  20. Day: Mým favoritem z celé kolekce je taky Mermaid's Tears, ale z těchto 4 jednoznačně Planks a Lot, Steady jako jediný nemám, ale podle fotek vypadá pěkně.

    OdpovědětVymazat
  21. Unosila bych všechny čtyři jak jsou hezky nenápadné, ale musím s tebou souhlasit, že nejvíce se povedl ten fialkový:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Líbí se mi všechny kromě Stranger Tides, v tom by zrovna moje nehty vypadaly obzvlášť nemocně. Na Tobě mi ale třeba vůbec nepřipadá divný :).

    OdpovědětVymazat