čtvrtek 14. července 2011

China Glaze - Peachy Keen

Docela jsem zvažovala, jestli tyhle nic moc fotky s příšerným nalakováním publikovat, ale nakonec jsem byla líná ho lakovat znovu. I když musím napsat, že mu vlastně nemám co vytknout, že neumím lakovat, není jeho chyba. Je to pěkná oranžová meruňková barva, určitě skvělá na léto, dělá mi ale trochu červené ruce, nicméně se mi líbí i tak.

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:

7 komentářů:

  1. Hmm, asi by mi neslušela, ale líbí se mi moc;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Příšerné lakování podle mě vypadá úplně jinak ;). Tuhle oranžovou bych snad i snesla, vypadá pěkně. Ale to bude to moje pastelové období...:D

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekná farba... Príšerne nalakované? To si nevidela moje :D

    OdpovědětVymazat
  4. Dejnicka: To je přesně můj případ :)

    Elvie: No jsou tam docela díry, ale ten lak za to určitě nemůže :D

    caramelbiscuit: Nějak jsem to prostě odflákla, není to tedy nejhorší, to je fakt, ale zase když mám lakovací blog, tak bych se měla snažit vždycky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju výrazné barvičky. Tento bych brala všema deseti :D

    OdpovědětVymazat
  6. This one was so much prettier when I tried it on than I thought it would be. it looks lovely on you!

    OdpovědětVymazat