pondělí 4. července 2011

Color Club - You Got Soul-Ar

Zářivě neonová oranžová s holografickými třpytkami. Není na něm nic extra zajímavého, víc se mi líbí jeho růžoví kolegové, ale na co musím upozornit je děsivě (!) hustá konzistence, nalila jsem do něj snad lžíci thinneru, aby se to dalo normálně použít. Pak už všechno proběhlo bez problémů.

2 vrstvy s Orly Sec n Dry/2 coats, Orly Sec n Dry topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:

6 komentářů:

  1. mě tahle barva přijde naopak docela zajímavá :-) pasuje ti!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě teda zářivě neonová oranžová s holografickými třpytkami přijde zajímavá, žádný takový lak neznám:-D Škoda té konzistence, vypadá fakt nepřehlédnutelně.

    OdpovědětVymazat
  3. Dík za komentáře a pochvaly, možná ten text vyzněl jako že se mi nelíbí, ale opak je pravdou, klidně do něj budu lít thinner horem dolem, prostě se ho nevzdám :)

    Dejnicka: Máš pravdu, ta neonová oranžová není unikát, ale ty třpytky mu dávají šmrnc!

    OdpovědětVymazat