sobota 9. července 2011

Eyeko Fat Balm: Raspberry, Strawberry, Minty

Tento příspěvek je vyloženě na přání trb. Předem upozorňuju, že nejsem ve focení takových věcí zběhlá, takže to berte s rezervou, asi to nebude mít moc velkou vypovídací hodnotu.

Ohledně tlusťoučkých balzámků ve všech směrech souhlasím s recenzí u výše zmíněné trb - mrkněte tady. Ještě dodám, že ty moje jsou jahodový, malinový a mentolový. Mají celkem silnou parfemaci, takže komu to vadí, raději nebrat. Ten mentolový je trošku zklamání, protože mentolovou vůni si představuju trochu jinak, tahle je trochu chemická, na rtech potom velmi nepatrně chladí. Pigmentace je přiměřená, ani náhodou nedostanete na rty tak výrazné barvy, jakou mají jahoda a malina, to musíte fakt hodně šmrdlat, aby to bylo více znát, ale i tak jsou to moji dva favoriti. Raspberry je hnědočervená a Strawberry je více do červena s miniaturními zeleným (zlatými?) třpytečkami, Minty je hezká perleťová růžová (i když kvůli vůni jsem ho už postoupila mamince).


Na sluníčku:

Ve stínu:

S bleskem:

3 komentáře:

  1. jéé... děkuji. jinak koukám, že jsem si vybrala ten pro mě lepší set. raspberry by mi asi neslušela. strawberry má třpytky. ale po minty stále toužím... jinak ty moje nejsou moc parfémované. při manipulaci je vůbec necítím, trošku výrazněji voní sice cherry, ale jinak k tomu musím přímo čuchat, aby bylo něco cítit.

    OdpovědětVymazat
  2. Není zač! Mě ta parfemace naprosto nevadí, ale znát je, to jo, jen u té Minty mi vadí a zdá se mi, že ji pořád cítím, ale asi to bude tím, že se mi to zdá jako smrad.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta jahůdka vypadá krásně, asi to začínám chtít..ach jo.

    OdpovědětVymazat