pondělí 1. srpna 2011

Essence - All Access

I tento lak můžete vyhrát v mojí Essence Giveaway tady.

All Access je pěkný tmavě zelený lak se zeleným shimmerem. Dalším plusem je bezproblémové lakování a na sluníčku krásně září.

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


10 komentářů:

  1. Sluší ti, připomíná mi China glaze Emerald Fitzgerald :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten není špatný!! Byl mi skvělý na podzim k jednomu mému sáčku :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za komentáře, ale nepište, že je pěknej a že mi sluší, protože se ho zbavuju a pak mě to bude mrzet :D

    Day: Vidíš, ten mám a nějak mě nenapadnul. Mrknu na to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, emerald fitzgerald mám a fakt je hodně podobnej a je hezkej! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, ten vypadá jako by vypadl z nějaké X-mas kolekce :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gorgeous! I really love that color.

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm, tenhle je dost dobrý! Tu Chinu nemám... Musím přemýšlet ;o)

    OdpovědětVymazat