pondělí 19. září 2011

Color Club - Ultra Violet

Neonově fialová se zeleno/modrými odlesky. Ani ve 3 vrstvách nebyl úplně krycí. Ze začátku mě ta barva uchvátila, ale postupem času mi začaly vadit ty hodně viditelné odlesky a nakonec i samotná základní barva. Takže už ho nemám :)

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu:


Denní světlo s bleskem:


9 komentářů:

  1. Ty odlesky mi tam nesedí...škoda, jinak by to byla docela fajn barva...

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, a mně se líbí! Mám ho, ale ještě jsem nelakovala... nějak mi to lakování moc nejde nebo co :D

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi, vypadá pěkně, ale pravda je, že je to ten typ barvy, který by mě taky rychle přešel... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja ho ešte mám, ale nenosím ho. Tiež ma tie čudné odlesky rozčuľujú ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sice jsem si oblíbila krémovky, ale dokonalá barva, mám ráda ty odlesky na sluníčku, aspon jedna pozivitní věc když je hnusně a vyskytne se trochu slunce!! *)))

    OdpovědětVymazat
  6. Mám takovéto barvičky ráda, ale je možné, že i mě by tyto odlesky vadily.
    Naštěstí je tolik krásných fuchsiových barviček.

    OdpovědětVymazat
  7. Ale mě se líbí právě ty odlesky, byť se rychle okoukají. Mě se líbí že je barva výrazná a zároveň tlumená.

    OdpovědětVymazat
  8. Odlesky na fotkách nevidím, škoda, že nevypadá přesně takhle, takhle je nádherný!

    OdpovědětVymazat