úterý 18. října 2011

3x Essence Urban Messages

Protože jste se museli delší dobu obejít beze mě, ukážu vám dneska rovnou 3 laky :) Jsou to už na blogu zmiňované z kolekce Essence Urban Messages. Všechny se lakují moc dobře a na fotkách mám vždy 3 vrstvy bez nadlaku.

Skyscraper
Je světle šedý základ s modrými pidi šupinkami, podle fotky koukám, že ty šupinky jsou trochu barevné, ale ve skutečnosti to není znát. Moc se mi líbí, zjistila jsem, že šedá barva se mi dobře nosí a ty šupinky to ještě vylepší :)

Na sluníčku:


Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:



Wall of Fame
Je tmavší žlutá (s trochou zelené?) se zlatými pidi šupinkami.

Na sluníčku:


Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:



Nightline
Je tmavě modrý základ (ale já se pořád nemůžu zbavit dojmu, že je prostě černý :) s velkým množstvím modrých pidi šupinkami, které podle fotek jsou taky vícebarevné, ale normálně to není znát.

Na sluníčku:


Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


12 komentářů:

  1. Skyscraper je tedy můj favorit! A pravda, takové barvy jsou opravdu skvěle nositelné! :)
    Jsem ráda, že jsi zpátky... :)

    OdpovědětVymazat
  2. První a pak poslední...achjo, já nemám love!!! Chápete to všichni?! Tak foťte něco hnusného, ať doma nebrečím.

    OdpovědětVymazat
  3. Z tvého výběru je můj favorit Skyscraper, ale celkově se mi z kolekce nejvíc líbí Street Styler.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kásné fotky my chyběly, měla jsem absťák...

    OdpovědětVymazat
  5. Mňa neohúril ani jeden, ale je fakt, že Tebe pristane najviac ten prvý a posledný :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kyky: Děkuju, taky jsem ráda mezi vámi :) A Skycraper je fakt nádhernej!

    Borůvka: To mě mrzí, naprosto tě chápu :( Tak snad ta kolekce vydrží v obchodech dýl, aby zbyla i pro tebe.

    viennettka: To je ten světle modrej nebo růžovej? Mě ještě svrbí ruka nad tím růžovým :D

    Day: Děkuju moc! Já se taky těšila...

    Veve: Dík, ale ten tmavomodrý mě nějak extra nenadchnul, mám (měla jsem) už podobné barvy doma.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten temně modrý musím mít :-D Prostě musím :-D Moc dobře vypadá i ten první.
    A vítej zpět, už se mi stýskalo :-)

    OdpovědětVymazat
  8. All very nice but I like the yellow one the most!

    OdpovědětVymazat
  9. Šedej ujde, žlutej nic pro mě, ale ten modrej, i když modrá nic pro mě ti neskutečně sekne!

    OdpovědětVymazat
  10. All three are very pretty, those would be my picks from this collection, lovely unique colors

    OdpovědětVymazat
  11. skyscraper a nightline - ach! oba jsou moc krasne:-)!

    OdpovědětVymazat